  • 31. Data: 2007-08-17 08:51:35
    Temat: Re: Madrzejszy handlowiec TPsa - slask
    Od: "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl>

    > Jesli nie potrafisz negocjowac to coz - twoja decyzja.

    Z wami nie bardzo da się negocjować z absurdalnej ceny
    5000zł/15Mbp=333zł/1Mbps w tym degradacji ruchu wygląda następująco:
    - świat 65%
    - polska 20%
    - tpnet 15%
    Jak dla mnie to absurd. Alternatywny operator daje mi to samo za 50% ceny i
    bez żadnych degradacji.
    Mnie to nie martwi ale jak tu negocjować przy cenach absurdalnych.
    Wybudujcie własny światłowód a wtedy ponegocjujemy na razie chyba nie ma o
    czym.

  • 32. Data: 2007-08-17 16:30:01
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Z wami nie bardzo da się negocjować z absurdalnej ceny

    "Z wami"? Jakimi wami? Nie jestem z 3S. Za to moj dobry znajomy ma od nich
    lacze i jest zadowolony. I nie wiem skad informacje o jakis degradacjach
    ruchu - takiego czegos tam nie ma. I ceny jakie podales to rowniez jakies z
    sufitu wziete. Ale to kolejny dowod, ze ktos tu nie umie negocjowac. Zaloze
    sie, ze nawet sie nie spotkales osobiscie z nikim z 3S.

    Ale koncze juz te dyskusje, bo to nie problem polskiego internetu.

  • 33. Data: 2007-08-17 17:14:30
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>

    "Powiedziała jedna baba drugiej babie w maglu na ucho."

    Zadzwoń, pogadamy a nie domyślaj się ani nie używaj informacji nieświeżych
    lub z niepewnego źródła.

    W.

  • 34. Data: 2007-08-20 09:09:33
    Od: "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl>

    > Zadzwoń, pogadamy a nie domyślaj się ani nie używaj informacji nieświeżych
    > lub z niepewnego źródła.

    To do mnie pytanie czy do kolegi ?
    (przecież napisałem powyżej jaką ofertę przedstawiło mi S3 a dokładnie
    handlowiec Jacek Biegała
    3S - Śląskie Sieci Światłowodowe)

  • 35. Data: 2007-08-20 09:20:06
    Od: "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl>

    Wierzę na słowo że mają dobrą jakość a jesli blisko ciebie leci światełko to
    i cenę pewnie masz atrakcyjną.
    Niestety u nas tak kolorowo nie jest.
    Ceny jak i informację o degradacji ruchu nie wziąłem z sufitu tylko z ich
    oferty jaką otrzymałem od handlowca Jaceka Biegały.
    Może mają różne oferty w zależności od humoru prezesa panującego w danym
    dniu :D

  • 36. Data: 2007-08-20 10:19:57
    Od: "Jacek Biegała" <...@...pl>

    Użytkownik "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl> napisał w
    wiadomości news:fa3nii$vng$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Mnie to nie martwi ale jak tu negocjować przy cenach absurdalnych.
    > Wybudujcie własny światłowód a wtedy ponegocjujemy na razie chyba nie ma o

    Witam
    Proszę uważnie przeczytać ofertę, napisałem Panu jak wygląda struktura ruchu
    od 'operatorów blokowych', nic o degradacji ruchu, to jest nadinterpretacja.
    Pozdrawiam Jacek Biegała 3S.pl

  • 37. Data: 2007-08-20 14:06:47
    Od: Daniel <d...@d...poczta.fm>

    Bartosz B. pisze:
    > od handlowca Jaceka Biegały.

    Chyba Jacka, za dużo siedzisz na gg...

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 38. Data: 2007-08-21 13:05:37
    Od: "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl>

    Cytuję email z 16 maja 2007r :
    "Jesli Pana potrzeby są 15Mbps to będzie to wyglądało następująco:
    - swiat 10Mbps
    - polska 3Mbps
    - tpnet 2Mbps
    więcej Pan nie wykorzysta."

    A co to jest wedle pana jak nie degradacja ruchu przy 15Mbps ?

  • 39. Data: 2007-08-21 14:17:48
    Od: "Jacek Biegała" <...@...pl>

    Użytkownik "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl> napisał w
    wiadomości news:faenuk$oen$1@news.onet.pl...
> [...]
    > - tpnet 2Mbps
    > więcej Pan nie wykorzysta."
    >
    > A co to jest wedle pana jak nie degradacja ruchu przy 15Mbps ?

    Jeszcze raz zwracam uwage na czytanie ze zrozumieniem,
    pełny cytat:

    "Struktura ruchu od operatorów sieci blokowych wygląda następująco:
    - świat 65%
    - polska 20%
    - tpnet 15%

    Jesli Pana potrzeby są 15Mbps to będzie to wyglądało następująco:
    - swiat 10Mbps
    - polska 3Mbps
    - tpnet 2Mbps
    ..." koniec cytatu

    ani słowa o degradacji, a jedynie o strukturze ruchu,
    zakładam że nie prowadzi Pan statystyk ruchu wychodzącego z podziałem na
    frakcje (świat, polska, tpnet) więc ją przedstawiłem

    Pozdrawiam Jacek Biegała 3S.pl

  • 40. Data: 2007-08-21 20:54:06
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    "Jacek Biega?a" <...@...pl> wrote:

    > "Struktura ruchu od operatorów sieci blokowych wygl?da nast?puj?co:
    > - ?wiat 65%
    > - polska 20%
    > - tpnet 15%

    Po co przedstawiac kupujacemu lacze struktury ruchu jakichstam
    sieci blokowych jesli sprzedaje sie rurke bez degradacji?

    a.