  • 1. Data: 2007-08-02 07:53:45
    Temat: Madrzejszy handlowiec TPsa - slask
    Od: Tomek <t...@f...tlen.pl>

    Witam.
    Ręce mi opdały, ma ktoś z Was jakiegoś opiekuna który rozróżnia DSLa od
    ATMa i wie co to światłowód? Mnie już ręce opadły.
    Człowiek chce płacić kika tysięcy miesięcznie i nawet nie ma z kim
    sensownie pogadać :) Dziwna firma :/

    Pozdrowionka
    Tomanek

    P.S. mam nadzieję że to iż nie ma jak zamówić ATMa w tpsie, da się
    podciągnąć pod problemy polskiego Internetu.

  • 2. Data: 2007-08-02 09:47:30
    Temat: Re: Madrzejszy handlowiec TPsa - slask
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Tomek napisał(a):
> [...]
    >
    > P.S. mam nadzieję że to iż nie ma jak zamówić ATMa w tpsie, da się
    > podciągnąć pod problemy polskiego Internetu.
    hmm

    jak juz znajdziesz kogo, to i tak nie będzie pozniej lekko :)

    ja by miec ATMa załatwiłem *wszystkie* uzgodnienia na wybudowanie 100m
    kanalizy :)

    --
    pozdros
    icek

  • 3. Data: 2007-08-02 13:49:12
    Od: "Łukasz Pierzchalski" <l...@k...torun.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@f...tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > P.S. mam nadzieję że to iż nie ma jak zamówić ATMa w tpsie, da się
    > podciągnąć pod problemy polskiego Internetu.

    To ja mogę pochwalić jednak swojego fachowcę - a raczej fachowczyni i
    opiekuna firmy.
    Zna się na rzeczy, zajeb***** kumata babeczka, zna odpowiedź na każde moje
    pytanie dotyczące i dsl i atm frame relay.

    Szkoda że źle trafiłeś :-)

  • 4. Data: 2007-08-02 14:01:55
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>

> [...]
    > ATMa i wie co to światłowód? Mnie już ręce opadły.
    > Człowiek chce płacić kika tysięcy miesięcznie i nawet nie ma z kim

    [Uwaga, będzie reklama]
    A nie możesz rozmawiać z firmą na Śląsku, co zna się na światłowodach,
    handlowcy są fachowcami, technicy sami uzgadniają dobudowę do klienta a te
    kilka tysięcy co chcesz wydać zasili polskich a nie francuskich emerytów?
    Kuknij na www.3s.pl - może znajdziesz coś dla siebie.

    W.

  • 5. Data: 2007-08-02 14:26:33
    Od: Tomek <t...@f...tlen.pl>

    Wojciech Apel napisał(a):

> [...]
    > kilka tysięcy co chcesz wydać zasili polskich a nie francuskich emerytów?

    Też się nimi brzydzę, ale qurcze jakoś siakoś jestem ciekaw co mogą
    zaoferować.
    A z Wami już rozmawiam ... muszę przyznać że po łamaniu kołem, wyrywaniu
    Wam paznokci i innych torturach ... dziś dostałem ofertę godną
    poważnego przedyskutowania :)

    Tomek

  • 6. Data: 2007-08-02 14:38:45
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    Wojciech Apel pisze:

> [...]
    > kilka tysięcy co chcesz wydać zasili polskich a nie francuskich emerytów?

    A może w Częstochowie planujecie się pojawić? Interesowałby mnie wolumen
    40-50mbit.

  • 7. Data: 2007-08-02 15:51:08
    Od: Daniel <d...@d...poczta.fm>

    Marcin J. Kowalczyk pisze:

    > A może w Częstochowie planujecie się pojawić? Interesowałby mnie wolumen
    > 40-50mbit.

    O widzę, że obecnego dostawcy masz już serdecznie dość. Gdyby 3s doszło
    do Częstochowy byłoby super, pytanie tylko czy jest to dla nich
    opłacalne z biznesowego punktu widzenia jeśli chodzi o dojście własnym
    światłem (błagam, tylko nie światłem TKT).

    Pozdrawiam
    Daniel "SoR" Kubiak

  • 8. Data: 2007-08-02 16:01:49
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    Daniel pisze:
> [...]
    > opłacalne z biznesowego punktu widzenia jeśli chodzi o dojście własnym
    > światłem (błagam, tylko nie światłem TKT).

    Czy mamy GTS dosc ? no moze troszke :]
    GTS ma ostatnio wiele rzeczy w pupie, jak brak backupa do Czestochowy,
    rozlaczajace sie radio w czasie mocniejszego deszczu lub jak gdzies
    dalej sie bolysnie na niebie... i wiele wiele innych.
    --
    .: Lesio :.
    www.lesio.net

  • 9. Data: 2007-08-02 16:03:24
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...pp.org.pl>

    > ..... Gdyby 3s doszło
    > do Częstochowy byłoby super,

    Trudno, będzie na forum: jest u nas otwarty projekt tzn. "wyjście na
    rubieże" (lubię wojskowe określenia). W ramach tego projektu coś tam się
    kopie na północ od Tarnowskich Gór (ostatnie miasto na Śląsku) a więc
    Częstochowa, mimo iż nie na Śląsku jest w naszych zainteresowaniach.

    Do tego mamy możliwość już teraz być tam inaczej (niekoniecznie po TKT) więc
    jest o czym rozmawiać, zwłaszcza w kontekście wielkich pasm, jakie
    operatorzy IPTV z powodzeniem wpychają w naszą sieć Metro Ethernet i
    rozsyłają po różnych zakątkach Śląska i Zagłębia.

    Takie dalekie projekty prowadzi u nas człowiek, mający na imie Wili ("Uwe i
    Wili w jednej stali wili"), co jeszcze bardziej podkreśla naszą śląskość :-)

    W.

  • 10. Data: 2007-08-02 17:51:36
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

> [...]
    > A z Wami już rozmawiam ... muszę przyznać że po łamaniu kołem, wyrywaniu
    > Wam paznokci i innych torturach ... dziś dostałem ofertę godną poważnego

    Znajomy admin z sieci z Katowic korzysta z 3S i jest bardzo z nich
    zadowolony. I co ciekawe - uderzaja do niego inni operatorzy z nizszymi
    cenami, ale nie zamierza zmienic operatora bo 3S ma ciekawe uslugi
    dodatkowe, a juz wkrotce ma podobno wprowadzic telewizje.

    Jesli jednak patrzysz tylko i wylacznie na cene i na to, czy ktos da 5 czy
    10 zl taniej, to wg mnie to nie ma sensu w dluzszej perspektywie.