  • 1. Data: 2010-06-24 21:38:44
    Temat: Magnetyzer elektroniczny do wody
    Od: "Robben" <...@n...mail>

    Chcą mi wcisnąć taki cud techniki ale po przeczytaniu dochodzę do wniosku,
    że to może być zwykłe oszustwo.
    http://www.instalacjebudowlane.pl/4135-25-1195.htm

    Nie wiem jak działają takie magnetyzery ale co może zdziałać kilka watów
    wobec ton wody?

  • 2. Data: 2010-06-24 22:27:50
    Temat: Re: Magnetyzer elektroniczny do wody
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    Robben pisze:
> [...]
    > http://www.instalacjebudowlane.pl/4135-25-1195.htm
    >
    > Nie wiem jak działają takie magnetyzery ale co może zdziałać kilka watów
    Zależy - jeżeli w to uwierzysz to odczujesz znaczącą różnicę, jeżeli nie
    wierzysz to jest to czysta strata kasy.

    Michoo

  • 3. Data: 2010-06-24 22:38:07
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@s...com>

    W dniu 2010-06-25 00:27, Michoo pisze:

    > Zależy - jeżeli w to uwierzysz to odczujesz znaczącą różnicę, jeżeli nie
    > wierzysz to jest to czysta strata kasy.

    W uwierzeniu pomaga fakt, że jest to CYFROWY magnetyzer. Wszyscy wiedzą,
    że cyfrowe jest lepsze niż analogowe, więc po przejściu przez takie
    urządzenie woda będzie w ogóle. :-D

  • 4. Data: 2010-06-24 22:39:37
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <S...@s...com> napisał w
    wiadomości news:i00mob$5rc$1@news.onet.pl...

    > W uwierzeniu pomaga fakt, że jest to CYFROWY magnetyzer. Wszyscy wiedzą,
    > że cyfrowe jest lepsze niż analogowe, więc po przejściu przez takie
    > urządzenie woda będzie w ogóle. :-D

    ale musi byc co najmniej 10 bitowy żebyś gradientów nie zauważał :)

    MaW

  • 5. Data: 2010-06-24 22:56:43
    Od: "Robben" <...@n...mail>

    "MaW" <n...@a...bbb> wrote in message news:i00mra$68p$1@news.onet.pl...

    > ale musi byc co najmniej 10 bitowy żebyś gradientów nie zauważał :)

    Czy uważacie, że to oszustwo? Jak to możliwe żeby sprzedawać takie wyroby po
    2500zł ! ?
    Ja sobie czytam i przecieram oczy ze zdumienia co piszą w internecie.

  • 6. Data: 2010-06-25 00:02:31
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 25 Jun 2010 00:38:07 +0200,
    Tomasz Wójtowicz <S...@s...com> screamed:

    > W uwierzeniu pomaga fakt, że jest to CYFROWY magnetyzer. Wszyscy wiedzą,
    > że cyfrowe jest lepsze niż analogowe, więc po przejściu przez takie
    > urządzenie woda będzie w ogóle. :-D

    Mam cyfrową baterię - odkręcam kurek woda płynie; zakręcam - przestaje.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:216B ]
    [ 02:01:53 user up 12479 days, 13:56, 1 user, load average: 0.30, 0.04, 0.90 ]

    Captain Hook died of jock itch.

  • 7. Data: 2010-06-25 00:08:54
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    Robben pisze:
    > Ja sobie czytam i przecieram oczy ze zdumienia co piszą w internecie.
    Disclaimer:
    Jeżeli zbyt długo wpatrujesz się w otchłań, otchłań zaczyna wpatrywać
    się w ciebie.

    Magnetyzer to mały pikuś. TO jest już straszne:
    http://mlodyfizyk.blox.pl/2007/07/Badanie-Oberonem.h
    tml (zwłaszcza film...)
    http://oberon1.wizytowka.pl/ (Lek. med. - p.* szarlatanka)

    Michoo

  • 8. Data: 2010-06-25 04:38:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Robben" <...@n...mail> wrote in message news:i00nqc$ege$1@opal.futuro.pl...
    > "MaW" <n...@a...bbb> wrote in message

    > Czy uważacie, że to oszustwo? Jak to możliwe żeby sprzedawać takie wyroby
    > po 2500zł ! ?
    > Ja sobie czytam i przecieram oczy ze zdumienia co piszą w internecie.

    Gdyby było tanie to nikt nie wierzyłby że to działa, nie?

  • 9. Data: 2010-06-25 06:16:51
    Od: "JarekC" <j...@c...mysite.pl>

    taka podróbka
    http://www.cwt-international.com/cwt/pl/Standard/abo
    ut-cwt.html
    Sam jestem ciekawy jak to działa. Mam schemat magnetyzera z Elektroniki dla
    wszystkich (4/99), ale nigdy nie miałem czasu go złożyc. ;/

  • 10. Data: 2010-06-25 06:24:38
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-06-25 02:02, Artur M. Piwko wrote:
    > Mam cyfrową baterię - odkręcam kurek woda płynie; zakręcam - przestaje.

    I żadnych stanów pośrednich? Może jednak jest tam jakiś efekt kwantowy,
    superpozycja czy cos :P