  • 1. Data: 2010-06-25 06:02:41
    Temat: WAG354 - do naprawy czy na złom?
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Witam, mam już 4 letni router Linksysa WAG354Eu, działał dobrze do..
    ostatniej burzy ale.. nie ma to nic wspólnego bo podczas burzy bo przed
    burza był odłączony i od telefonu i od zasilania.

    Po burzy podłączam i nie chciał wstać moduł Wifi - tak zwyczajnie, nie i
    już. wiec robiłem rożne cuda, reset firmware, reset ustawień, cuda,
    wianki - nic.
    Po następnym wyłączeniu z zasilania padł moduł ADSL - niby sie
    synchronizuje ale po synchronizacji router sie kompletnie wiesza.

    No i teraz router zamienił sie w switcha. Jak sie uruchomi sam router za
    30 - 50 razem to mogę sie swobodnie zalogować i używać jednak nie mam
    zazwyczaj godziny, dwóch na ciągłe resety i sprawdzane czy zaskoczy.

    nowy router tej klasy to 300zł co najmiej a być moze coś niewielkiego
    nawaliło.
    Podejrzewam że to ma jakiś związek z zasilaniem, zasilacz nie daje 12V
    tylko 16,4V - nie wiem jak pod obciążeniem i jaki prąd bo nie mam jak
    tego sprawdzić a nie mam tez zasilacza o takich parametrach innych niż
    komputerowy...
    Drugie podejrzenia ze wysiadły jakieś elementy typu kondensatory i
    dlatego potrafi zaskoczyć za -dziesiątym razem kiedy te sie może
    wreszcie naładują. Ale tego to nie wiem bo do samego otwarcia potrzeba
    kluczy torx.

    nie wiem jak go naprawić wiec może ktoś z okolic warszawy by spróbował?

  • 2. Data: 2010-06-25 10:49:49
    Temat: Re: WAG354 - do naprawy czy na złom?
    Od: "Teatime" <e...@o...pl>

    nie ma to nic wspólnego bo podczas burzy bo przed
    > burza był odłączony i od telefonu i od zasilania.

    Jak odłączyłeś zasilanie? Czy wyjąłeś tylko wtyk zasilania z routera
    pozostawjając zasilacz podłączony? Jeśli tak, to mógł paść sam zasilacz.

    Teatime

  • 3. Data: 2010-06-25 13:47:01
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Teatime pisze:
    > nie ma to nic wspólnego bo podczas burzy bo przed
    >
    > Jak odłączyłeś zasilanie? Czy wyjąłeś tylko wtyk zasilania z routera
    > pozostawjając zasilacz podłączony? Jeśli tak, to mógł paść sam zasilacz.

    Zawsze tak robie bo nie mam zasięgu do zasilacza. Jeśli padł zasilacz to
    jak to zbadać?

    Podłączanie 12V z ATX ma sens?

  • 4. Data: 2010-06-28 20:01:20
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Teatime pisze:
    > nie ma to nic wspólnego bo podczas burzy bo przed
    >
    > Jak odłączyłeś zasilanie? Czy wyjąłeś tylko wtyk zasilania z routera
    > pozostawjając zasilacz podłączony? Jeśli tak, to mógł paść sam zasilacz.

    Podłączyłem inny zasilacz, a w środku bez rażących zmian, chyba jednak
    padł na amen.