  • 21. Data: 2020-03-01 15:35:00
    Temat: Re: Maj... ;)
    Od: z <...@...pl>

    > Będziesz kichał na władzę czy na jej reprezentantów?...

    Już lamentyże PiS nie podołał wirusowi jest mniej debilne
    niż że PiSu nawet nie stać na swojego pierwszego wirusa.

    Pojebało tych polityków i dziennikarzyny

  • 22. Data: 2020-12-24 21:16:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5e5571ef$0$17345$6...@n...neostrada.pl

    > PS. jeszcze niedawno naukowcy twierdzili że po 14 dniach wirus KAPUT

    10 grudnia kupiłem na AliExpress etuja (15,01 pln
    za 5 sztuk -- trochę drogo, ale fajne są...) do
    pulsoksymetrów a otrzymałem dzisiaj, czyli chyba
    po 14 dniach... [nie jestem mocny w rachunkach...]

    Dziś obejrzałem porno podczas śniadania [właśnie wtedy
    zapukały do mych drzwi etuja] ale poprzetykane reklamami
    aż przykro -- "Melduję Posłusznie" Szwejk2 cały film
    https://www.youtube.com/watch?v=c29AZy3caHE

    Więcej reklam niż filmu... A każda reklama wymagała
    ręcznej interwencji... (trzeba zamknąć reklamę myszką
    i przestawić Jutubę na pełny ekran, bo samoistnie
    przełącza się na niepełny...)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 23. Data: 2020-12-24 23:12:01
    Od: cef <c...@i...pl>

    > zapukały do mych drzwi etuja] ale poprzetykane reklamami
    > aż przykro -- "Melduję Posłusznie" Szwejk2 cały film
    >    https://www.youtube.com/watch?v=c29AZy3caHE
    >
    > Więcej reklam niż filmu...

    Nie ma żadnych reklam.
    Na telefonie nie można wyłączyć?

  • 24. Data: 2020-12-25 02:08:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 5fe51230$0$511$6...@n...neostrada.pl

    > Nie ma żadnych reklam.
    > Na telefonie nie można wyłączyć?

    Oglądałem z atomowego netbooka i nie umiałem pozbyć się tego
    natręctwa... Minuta czy dwie oglądania, po czym kilka sekund
    reklam... Lekcja cierpliwości. Na domiar złego netbookowy procek
    źle radzi sobie już z rozdzielczością 720p. Tę barierę ponoć można
    ominąć, ale już zapomniałem, jak... (przede wszystkim trzeba wyłączyć
    efekty dźwiękowe)

    Zazwyczaj do śniadania tylko słucham, nie oglądam,
    więc ustawiam najmniejszą rozdzielczość...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 25. Data: 2020-12-25 13:46:24
    Od: cef <c...@i...pl>

    > "cef" 5fe51230$0$511$6...@n...neostrada.pl

    > Oglądałem z atomowego netbooka i nie umiałem pozbyć się tego
    > natręctwa...

    Ja też nie umiem się pozbyc reklam na telefonie.
    Nie korzystam ze zbyt wielu aplikacji, a na telefonie
    ograniczam to do minimum, bo są reklamy.
    Na laptopie nie mam prawie żadnych reklam.

  • 26. Data: 2020-12-25 17:26:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.12.2020 o 23:12, cef pisze:

    > Nie ma żadnych reklam.
    > Na telefonie nie można wyłączyć?

    Ja tu zareklamuję AdBlock. Wycina te reklamy :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 27. Data: 2020-12-25 22:55:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 5fe5df1f$0$518$6...@n...neostrada.pl

    > Ja też nie umiem się pozbyc reklam na telefonie.
    > Nie korzystam ze zbyt wielu aplikacji, a na telefonie
    > ograniczam to do minimum, bo są reklamy.
    > Na laptopie nie mam prawie żadnych reklam.

    Akurat filmy z Jutuby można ściągnąć bez reklam, ale
    zazwyczaj nie mam z tym problemu -- tylko teraz, gdy
    są święta...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 28. Data: 2020-12-29 05:26:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 5fe5df1f$0$518$6...@n...neostrada.pl

    > Ja też nie umiem się pozbyc reklam na telefonie.

    Ten:
    https://www.youtube.com/watch?v=5AmVUsuKzu8&t=4208s
    film odtwarzany jest i na telefonie, i na PeCecie niemal
    bez reklam. Pod koniec filmu (~1h18m) mam pierwszy raz
    reklamę na PeCecie. Wcześniej oglądałem (raczej słuchałem)
    niemal godzinę na telefonie -- bez reklam.

    > Nie korzystam ze zbyt wielu aplikacji, a na telefonie
    > ograniczam to do minimum, bo są reklamy.
    > Na laptopie nie mam prawie żadnych reklam.

    Wczoraj Szwejka2 oglądałem bez reklam -- po to tylko, by
    przekonać się, czy święta są szczególnie faszerowane reklammai.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``. Felix Lee

  • 29. Data: 2020-12-31 00:09:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Tomasik" 5fe612a7$0$518$6...@n...neostrada.pl

    > Ja tu zareklamuję AdBlock. Wycina te reklamy :-)

    Wycina zupełnie czy jednak coś pozostawia? Na niektórych (oglądam
    filmy na 3 laptopach z przeróżnymi przeglądarkami i na smartfonie
    z różnymi aplikacjami) Operach miałem AdBlock... Ale wcześniej na
    netbooku oglądałem (częściej tylko słuchałem -- ale też z Jutuby)
    raczej często i jakoś mi te reklamy nie przeszkadzały zbyt mocno.

    Jutuba proponuje mi oglądanie bez reklam za free przez 2 miesiące.
    Nawet zezwala na kopiowanie... Problem w tym, że kopiuję, gdy chcę
    bez tej darmochy a na 2 miesiące nie chce się mi brać tej łaski...

    BTW reklam -- bałem się, że Redmi zasypie mnie reklamami, gdy
    tymczasem chyba żadnych reklam od Xiaomi nie otrzymuję, choć
    wg mnie nie wyłączałem tego dobrdziejstwa...

    --

  • 30. Data: 2021-01-12 22:29:29
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:rs2tda$naq$1@gioia.aioe.org...

    Leszek, nie myślałeś o tym aby się leczyć zanim będzie za późno?

    --
    marfi