  • 31. Data: 2021-01-13 05:19:49
    Temat: Re: Maj... ;)
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-01-12 o 22:29, marfi pisze:
    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
    >
    > Leszek, nie myślałeś o tym aby się leczyć zanim będzie za późno?

    Już jest za późno. Leczenie powinien zacząć przynajmniej 30 lat temu.

    --
    animka

  • 32. Data: 2021-01-14 10:46:12
    Od: collie <c...@v...pl>

    W środę, 13.01.2021 o 05:19, Animka napisała:

    > Już jest za późno. Leczenie powinien zacząć przynajmniej 30 lat temu.

    Przyganiał kocioł garnkowi...

    --
    Po skończonej pracy...
    https://zapodaj.net/3eafd208794b9.jpg.html

  • 33. Data: 2021-01-14 11:19:05
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.01.2021 o 10:46, collie pisze:

    > Przyganiał kocioł garnkowi...

    10/10 :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 34. Data: 2021-01-14 11:50:03
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 12/01/2021 21:29, marfi wrote:
    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
    >
    > Leszek, nie myślałeś o tym aby się leczyć zanim będzie za późno?

    Ej, ale Wy naprawdę czytacie jego pierdoły? Dla masochizmu? Dla zabicia
    czasu? Wskutek demencji starczej zapomnieliście, co to jest, do czego
    służy i jak się konfiguruje KF?*) Kręcenie beki z cierpiącego na
    problemy ze zdrowiem umysłowym jest średnie, a karmienie trolla świadczy
    średnio o karmiących...

    ? ?

    *) To ostatnie pytanie kieruję do wszystkich z wyjątkiem Animki, bo nie
     śmiałbym kobiecie wypominać wieku ani tym bardziej sugerować
    dolegliwości związanych z wiekiem.

    --
    MF

  • 35. Data: 2021-01-14 21:53:30
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-01-14 o 10:46, collie pisze:

    > Przyganiał kocioł garnkowi...

    Vice versa

    --
    animka

  • 36. Data: 2021-01-16 01:13:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marfi" 5ffe1505$0$559$6...@n...neostrada.pl

    > Leszek, nie myślałeś o tym aby się leczyć zanim będzie za późno?

    Leczenie mnie -- nie uzdrowi Ciebie.

    --