  • 11. Data: 2020-02-21 09:47:06
    Temat: Re: Maj się zbliża
    Od: z <...@...pl>

    Czego się
    > zresztą spodziewać po religiantach.

    Nie religianci przecież wręczają smartfony bachorom już w żłobku ;-)

    Progresywnie, nowocześnie, postępowo... jak to u lewactwa ;-)

  • 12. Data: 2020-02-21 11:48:59
    Od: ivan <i...@m...ru>

    Dnia 20 Feb 2020 19:59:48 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Bolko s...@g...com ...

    > Jaki cel takiego telefonu? Dzwonienie? To moze jakas nokia 6310i :)

    Nie...
    6310i ma GPRS, kupi starego palma zepnie po BT i już.
    6210 tez odpada, jw. ale zepnie po IR i po wdzwanianym 202122 i już.
    A tak przy okazji 202122 albo inny wdzwaniany działa jeszcze w Bolanda?
    Wygląda na to, że tylko 6150.

  • 13. Data: 2020-02-21 12:15:53
    Od: z <...@...pl>

    Ten i inne wpisy to z poziomu gimbazy czy rodzica?

    Bo nie rozumiem tego szaleństwa ;-)

  • 14. Data: 2020-02-21 14:00:51
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Ale... Po co mu smartfon jak nie do serfowania?

    żeby mógł pokazać że też dostał
    a że akurat internetu nie ma bo pakiet mu się skończył

    szpan w szkole też jest ważny.

  • 15. Data: 2020-02-21 14:18:51
    Od: z <...@...pl>

    A jego kumple to debile i nie zauważą że neta nie ma i fejsbuka i tego
    całego gówna? ;-)

  • 16. Data: 2020-02-21 16:28:04
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.02.2020 o 16:40, Bolko pisze:

> [...]
    >
    > wiadomo ze dotykowiec.
    >
    > ale pytanie czy mozna wylaczyc w takim inernety
    > w taki sposob zeby dziecko nie potrafilo wlaczyc.

    Pococito? Po co Ci dziecko, jeśli nie potrafisz go wychować?
    Po co Ci dziecko, jeśli chcesz go mustrować administracyjnie?
    To pytania retoryczne. Oddaj dziecko komuś, kto się na tym
    zna. Kto się zna na wychowaniu dzieci. I po problemie.
    Z telefonem. I z komunistą.

  • 17. Data: 2020-02-21 19:11:24
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    z laid this down on his screen :

    > Jako zatwardziały abonamentowiec jestem zszokowany tym opisem.
    >
    > To już łatwiej wytłumaczyć dziecku żeby nie serfował ;-)

    Pakiet aktywujesz raz, potem tylko co miesiąc doładowujesz konto
    i wszystko robi się samo. Żadna mecyja.

  • 18. Data: 2020-02-21 22:59:47
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-02-20 o 23:34, Smok Eustachy pisze:

    > bez sensu taki cyrk. Jest jeszcze wifi

    Poza tym większość dzieci teraz jest mądrzejsze od tatusiów i to
    tatusiowie uczą się od dzieci.
    Chyba, że dziecko to jakiś debilek.

  • 19. Data: 2020-02-21 23:01:49
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-02-21 o 09:11, Gurbangulu Berdumuchamedow pisze:
    > Bolko wrote...
    >

    > Do poradni dla dzieci, nastepnie dla doroslych,
    > na dodatek do bożnicy; aby kapłan teleSRAJ-
    > diabła na cztery wiatry przepędzil!

    :-)

  • 20. Data: 2020-02-25 05:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > A jego kumple to debile i nie zauważą że neta nie ma i fejsbuka i tego
    > całego gówna? ;-)

    W szkole jest przeciez ogolnodostepny wifi...

    Ale zgadzam się, że to ciekawe podejscie zeby zamiast uczyc dziecko
    korzystania z sieci, robić takie sztuczne ograniczenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,