  • 21. Data: 2020-02-25 20:34:32
    Temat: Re: Maj się zbliża
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-02-25 o 05:59, Budzik pisze:
    > W szkole jest przeciez ogolnodostepny wifi...

    Te wifi nie wyrabiają. To tak jak łączenie się przez modem lata temu.

    Mój nawet nie wie czy takie wifi istnieje

  • 22. Data: 2020-02-26 13:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Te wifi nie wyrabiają. To tak jak łączenie się przez modem lata temu.
    >
    > Mój nawet nie wie czy takie wifi istnieje

    Skad wiesz? Z czego ma wynikac nie wyrabianie? Z kiepskiej jakosci sieci
    czy ze słabego łacza do ktorego siec jest połączona?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 23. Data: 2020-02-26 14:14:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-02-26 o 13:59, Budzik pisze:
    > Skad wiesz? Z czego ma wynikac nie wyrabianie? Z kiepskiej jakosci sieci
    > czy ze słabego łacza do ktorego siec jest połączona?

    Z barku pieniędzy na wszystko za rządów PiSu ;-)

  • 24. Data: 2020-02-26 17:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Z barku pieniędzy na wszystko za rządów PiSu ;-)

    Czyli wczesniej wyrabiala? ;-P

  • 25. Data: 2020-02-26 20:42:09

    Wcześniej synu miał wypasioną cegłę SEK810. Aż się łezka w oku kręci ;-)