  • 41. Data: 2009-01-12 14:37:29
    Temat: Re: Maja jaja czy to już głupota?
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:gkfi0n$cq8$1@news.wp.pl...

    > TO jakas nowa moda ? Dyskusje sprowadza sie ostatnio glownie do wyzwisk i
    > bluzgow. To juz nie jest grupa dyskusyjna tylko grupa bluzgowa.
    Bo dlatego ze za oknem snieg i mroz, a tu trzeba sie wykazac jakim sie jest
    tfardym motocyklistom. W sezonie bluzgacze wykazuja sie na ulicach a teraz
    to moze dla podtrzymania imidzu, przy klawiszach. Coby z wprawy nie wyjsc.

    moze...

    pozdr
    BartekGSXF
    Ave18
    EL

  • 42. Data: 2009-01-12 14:39:58
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    BartekGSXF pisze:

> [...]
    > to moze dla podtrzymania imidzu, przy klawiszach. Coby z wprawy nie wyjsc.

    Tyle ze Ci najbardziej bluzgajacy nie chca sie nawet pochwalic czym
    jezdza. Widac ze jezdza glownie na Playstation...

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 43. Data: 2009-01-12 14:59:34
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Kuczu wrote:

    > Tyle ze Ci najbardziej bluzgajacy nie chca sie nawet pochwalic czym
    > jezdza. Widac ze jezdza glownie na Playstation...

    Nie wiem na ile/czy to było do mnie, ale specjalnie na tą okazje
    wyedytowałem siga ;)

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl
    www.cita.pl
    HONDA VTX 1800S | Omega A BC30SE | i zwykle jakies TDI