  • 1. Data: 2013-04-05 17:47:22
    Temat: Malowanie zderzaka
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Bede montowal zderzak "zagruntowany, nielakierowany". Doradzcie marke
    lakieru, zeby go w domowych warunkach w miare porzadnie machnac na czarny
    mat. Lakiernik bierze co najmniej dwie stowki, przy samochodzie wartym
    niewiele wiecej to spora kwota... ;)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2013-04-05 17:51:56
    Temat: Re: Malowanie zderzaka
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-04-05 17:47, Maciek pisze:

> [...]
    > lakieru, zeby go w domowych warunkach w miare porzadnie machnac na czarny
    > mat. Lakiernik bierze co najmniej dwie stowki, przy samochodzie wartym

    no to marka lakieru nie ma zadnego znaczenia w tym przypadku

  • 3. Data: 2013-04-05 17:55:13
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 05 Apr 2013 17:51:56 +0200, h.w.d.p. napisał(a):

    > no to marka lakieru nie ma zadnego znaczenia w tym przypadku

    To tez jakas rada ;)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2013-04-05 18:10:23
    Od: tá´Ź

    Maciek wrote:

> [...]
    > czarny mat. Lakiernik bierze co najmniej dwie stowki, przy samochodzie
    > wartym niewiele wiecej to spora kwota... ;)

    Obojętne, możesz to zrobić nawet sprayem, efekt i tak będzie obrzydliwy.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 5. Data: 2013-04-05 18:32:32
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 05 Apr 2013 16:10:23 GMT, tᴏ napisał(a):

    > Obojętne, możesz to zrobić nawet sprayem, efekt i tak będzie obrzydliwy.

    No przeciez nie pedzlem :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 6. Data: 2013-04-05 19:58:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No przeciez nie pedzlem :)

    zanim zaczniesz dyskutować z "to" - warto go trochę poczytać :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 7. Data: 2013-04-05 20:23:45
    Od: Jacek <s...@o...pl>

> [...]
    > lakieru, zeby go w domowych warunkach w miare porzadnie machnac na czarny
    > mat. Lakiernik bierze co najmniej dwie stowki, przy samochodzie wartym
    Nie wiem, co to znaczy "zagruntowany". Dowiedz się więcej.
    Normalnie lakier w sprayu się plastiku słabo trzyma i maluje się
    najpierw podkładem a potem lakierem. Ja ostatnio malowałem różne
    elementy (nie samochodowe) i dość fajnie kryje i nieźle wygląda spray ze
    Śnieżki. RAL 9005 czarny mat
    Jacek

  • 8. Data: 2013-04-05 21:44:50
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 5 Apr 2013 17:58:14 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > zanim zaczniesz dyskutować z "to" - warto go trochę poczytać :)

    Czytem te grupe z 10 lat, wiem wszystko co trzeba wiedziec :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 9. Data: 2013-04-05 22:48:21
    Od: tá´Ź

    Maciek wrote:

    > No przeciez nie pedzlem :)

    Ale poważnie, to będzie obrzydliwe i prawdopodobnie szybko zacznie się
    łuszczyć.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 10. Data: 2013-04-05 23:24:37
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Normalnie lakier w sprayu się plastiku słabo trzyma i maluje się najpierw
    > podkładem a potem lakierem. Ja ostatnio malowałem różne elementy (nie
    > samochodowe) i dość fajnie kryje i nieźle wygląda spray ze

    Ściślej to na plastik na poczatku idzie "primer plastic" czyli grunt, potem
    podkład, i jeśli metalic dopiero baza i na koniec klar. Ogólnie jest sporo z
    tym roboty i materiał tez kosztuje. 200zł to jak za darmo