  • 1. Data: 2013-04-03 22:52:05
    Temat: Obiekt tęsknoty wielu PMS-owiczów
    Od: tá´Ź

    Oto on:
    http://www.youtube.com/watch?v=VyFQ-9xihfU

    Zaraz puszczę pawia...

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 2. Data: 2013-04-03 23:31:21
    Temat: Re: Obiekt tęsknoty wielu PMS-owiczów
    Od: tá´Ź

    t? wrote:

    > Oto on:
    > http://www.youtube.com/watch?v=VyFQ-9xihfU
    >
    > Zaraz puszczę pawia...

    A tu drugi:
    http://img266.imageshack.us/img266/6695/sdc17545kopi
    a.jpg

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 3. Data: 2013-04-03 23:49:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 03 Apr 2013 21:31:21 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > A tu drugi:
    > http://img266.imageshack.us/img266/6695/sdc17545kopi
    a.jpg

    nie to co twoja ślicznotka
    http://img21.imageshack.us/img21/5708/dsc0046vq.jpg

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2013-04-04 00:04:00
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > nie to co twoja ślicznotka
    > http://img21.imageshack.us/img21/5708/dsc0046vq.jpg

    Masz coś do mojego Poloneza Trucka Roya?!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 5. Data: 2013-04-04 00:15:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 03 Apr 2013 22:04:00 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Masz coś do mojego Poloneza Trucka Roya?!

    Jak dla mnie to możesz z nim nawet spać

  • 6. Data: 2013-04-04 08:24:40
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 3 Apr 2013 22:15:09 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > Jak dla mnie to możesz z nim nawet spać

    A nawet _w_ nim - miejsce jest :)

    AK

  • 7. Data: 2013-04-04 09:40:48
    Od: Nathan <s...@w...ere>

    W dniu 2013-04-03 23:31, t? pisze:
    > t? wrote:

    > A tu drugi:
    > http://img266.imageshack.us/img266/6695/sdc17545kopi
    a.jpg

    Kierownik poszedł po hamulce?
    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 8. Data: 2013-04-04 16:13:50
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > Jak dla mnie to możesz z nim nawet spać