  • 1. Data: 2011-09-05 10:03:33
    Temat: zakupy z chin
    Od: Gin <z...@g...com>

    Może ktoś coś wiecej napisać o zakupach z Chin. Znalazłem takie coś:
    http://www.aliexpress.com/product-fm/491261888-New-8
    0-400mm-f-4-5-5-6D-ED-Autofocus-VR-Zoom-Lens-Free-sh
    ipping-Hot-wholesalers.html
    lub:
    http://www.aliexpress.com/fm-store/208518/211208985-
    491260730/New-150-500mm-f-5-6-3-AF-APO-DG-OS-HSM-Tel
    ephoto-Zoom-Lens-for.html
    Znajomy przez tę stronę nabywał jakąś drobną elektronikę oraz zabawki i wszystko było
    OK.
    Ile wspólnego te obiektywy mogą mieć z tymi ze znaczkiem Nikona, Sigmy?
    Oczywiście kwestie problemów z ew. cłem, brakiem jakielkowiek gwarancji itp. znam.

  • 2. Data: 2011-09-05 10:10:42
    Temat: Re: zakupy z chin
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

> [...]
    >Ile wspólnego te obiektywy mogą mieć z tymi ze znaczkiem Nikona, Sigmy?
    >Oczywiście kwestie problemów z ew. cłem, brakiem jakielkowiek gwarancji

    Kupuje w Chinach filmy fotograficzne i drobne rzeczy.
    Na 6-8 przesyłek, raz dostałem ostęplowaną, że przeszła kontrolę celną.
    Ani nie była dużej wartości (ok. 30 USD), ani zbyt duża.
    Przesyłka idzie ok. 7-9 dni.
    pozdr.
    gr

  • 3. Data: 2011-09-05 19:26:14
    Od: "Qkam" <q...@o...pl>

    Użytkownik "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl> napisał w wiadomości

    > Kupuje w Chinach filmy fotograficzne i drobne rzeczy.
    > Na 6-8 przesyłek, raz dostałem ostęplowaną, że przeszła kontrolę celną.
    > Ani nie była dużej wartości (ok. 30 USD), ani zbyt duża.
    > Przesyłka idzie ok. 7-9 dni.

    A o co pytał wątkotwórca? :)

    Qkam

  • 4. Data: 2011-09-05 21:07:28
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-09-05 19:26:14 +0000, "Qkam" <q...@o...pl> said:

    > A o co pytał wątkotwórca? :)

    O rzetelność sprzedawcy.
    :)
    Raz kupiłem droższą rzecz (pryzmat do RZ67)
    Było dobrze.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-09-06 05:15:11
    Temat: Odp: Re: zakupy z chin
    Od: Gin <z...@g...com>

    Pytałem raczej przez ciekawość. Rzeczywiście opinie, które sam zebrałem na temat
    zakupów z chin są raczej pozytywne. Tak czy siak na nic drozszego sie na razie nie
    zdecyduje :) Człowiek boi się nieznanego ;) ale na filtr UV na próbę sie skuszę :)

  • 6. Data: 2011-09-06 06:19:21
    Temat: Re: Re: zakupy z chin
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

> [...]
    >sie na razie nie zdecyduje :) Człowiek boi się nieznanego ;) ale na filtr

    akurat filtra bym chińskiego nie kupował....
    Wolałbym się przyczaić na jebaju na używkę ale bardzo wysokiej jakości...
    pozdr.