  • 1. Data: 2011-09-04 05:48:28
    Temat: ZoomBrowser 6.7.2.33 brudne RAWy
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    zauwazylem iz podczas przegladania zdjec, ciemne partie obrazow
    no czarne poszycia kadlubow statkow czy tez inne dosc ciemne kolory
    sa jakby wystwietlane co najwyzej w palecie 15bitowej
    czyli sa cienie i schodzki, przejscia pomiedzy barwami sa widoczne
    http://imageshack.us/photo/my-images/88/201109040743
    58.png/
    chodzi o kolory granatowej burty, widac?

    czy to problem karty graficznej Ati 38xx czy pofilow monitora?
    w zasadzie te sam raw ogladany przez inna przegladarke np FastStone image
    Viewer
    wyglada prawidlowo

  • 2. Data: 2011-09-04 12:10:35
    Temat: Re: ZoomBrowser 6.7.2.33 brudne RAWy
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-09-04 07:48, Kris_Poland pisze:
> [...]
    >
    > czy to problem karty graficznej Ati 38xx czy pofilow monitora?
    > w zasadzie te sam raw ogladany przez inna przegladarke np FastStone

    dla mnie wygląda (a obecnie oglądam na jakimś parszywym Acer Extensa) że
    wszystko gra