  • 1. Data: 2013-01-31 19:20:11
    Temat: Mandat za szybkosc od ITD
    Od: "Polakko" <w...@b...o_n_e.t.pl>

    Czesc,
    Dostalem poczta wezwanie od Glownego Inspektoratu Transportu Drogowego do
    wskazania osoby ktora w chwili popelnienia wykroczenia drogowego
    (przekroczenie szybkosci) prowadzila pojazd.
    Prawdopodobnie w Wigilie prowadzil je moj dziadek i jemu strzelili focie.
    Zdjecia nie dostalem, tylko kwity.
    Podobne IDT nie moze dochodzic kto prowadzil pojazd, czy jest to
    jednoznaczne z tym, ze moge nie wskazywac i nie placic? Mozna jakos wybrnac?

    http://tnijurl.com/33dc494bbb78/

    Glupio wystawic starsza osobe
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-01-31 21:13:20
    Temat: Re: Mandat za szybkosc od ITD
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-31 19:20, Polakko pisze:

    > Zdjecia nie dostalem, tylko kwity.

    Jak zareagują, gdy się im powie, że chcesz, żeby przysłali ci zdjęcie?
    W końcu zakazu przysłania nie mają i na Twoją oficjalną prośbę powinni
    zareagować pozytywnie.

    Ewentualnie odpowiedz, że ponieważ nie widzsz zdjęcia, to oczywiście nie
    rozpoznasz kierującego, ale upoważnione do kierowania były:

    i tu cała rodzina łącznie z wujostwem i rodziną żony.

    Niech sobie ślą do sądu i ponoszą koszty przesłuchania 20 osób.

    --
    MN

  • 3. Data: 2013-01-31 21:58:12
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Niech sobie ślą do sądu i ponoszą koszty przesłuchania 20 osób.

    jakie koszty?
    aha i rodzina napewno sie ucieszy jak bedzie sie musiala stawiac na
    jakies wezwania. swietny pomysl.

  • 4. Data: 2013-02-01 07:55:02
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-31 21:58, h.w.d.p. pisze:

    > jakie koszty?
    > aha i rodzina napewno sie ucieszy jak bedzie sie musiala stawiac na
    > jakies wezwania. swietny pomysl.

    A jakie masz inne wyjście?
    Nie wiesz, kto jest na zdjęciu. Nie wolno Ci kłamać.

    A przesłuchania? Powinny odbywać się na policji w pobliżu miejsca
    zamieszkania świadków. Poza tym - to pokazuje, jak głupi mamy przepis.
    Tych kłopotów by nie było, gdyby przysłali to zakichane zdjęcie.

    --
    MN

  • 5. Data: 2013-02-01 08:00:36
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    > jakie koszty?
    > aha i rodzina napewno sie ucieszy jak bedzie sie musiala stawiac na
    > jakies wezwania. swietny pomysl.

    normalnie tragedia. Zakładam że skoro w wigilię to pewnie w okolicach
    domu, więc są na miejscu. Ja w takim układzie też podałabym potencjalne
    osoby. Niech ITD sobie wzywa, a nuż okaże się jak w parę postów
    wyżej/niżej że na fotce jest więcej aut.
    pozdrawiam
    marcin

  • 6. Data: 2013-02-01 14:39:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Polakko wrote:
> [...]
    > Podobne IDT nie moze dochodzic kto prowadzil pojazd, czy jest to
    > jednoznaczne z tym, ze moge nie wskazywac i nie placic? Mozna jakos

    a nie masz tam opcji 300 zeta i sie odwalają?

    płąciśz i masz spokój...

  • 7. Data: 2013-02-01 17:31:57
    Od: Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > Podobne IDT nie moze dochodzic kto prowadzil pojazd, czy jest to
    > jednoznaczne z tym, ze moge nie wskazywac i nie placic? Mozna jakos wybrnac?

    Jak pamiętam w kodeksie karnym i kodeksie wykroczeń obowiązywała zasada
    ,że wolno mi nie wskazać sprawcy , jeżeli jest członkiem mojej rodziny
    ..... a z drugiej strony dobrze działa wskazanie np. trzech ewentualnych
    sprawców którym mogłem tego dnia pożyczyć samochód . Niech
    sobie wzywają i na podstawie zdjęcia dochodzą kogo pstryknęli , bo ja
    nie widząc zdjęcia , nie przypominam sobie komu o tej godzinie
    pożyczyłem auto .

  • 8. Data: 2013-02-01 20:29:58
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Polakko" <w...@b...o_n_e.t.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Podobne IDT nie moze dochodzic kto prowadzil pojazd, czy jest to
    > jednoznaczne z tym, ze moge nie wskazywac i nie placic? Mozna jakos

    Odpisz, że z tego co pamiętasz jechaliście wtedy w kilka osób na zmianę za
    kierownicą więc bez zdjęcia nie jesteś w stanie rozpoznać kto akurat wtedy
    był za kółkiem.
    Uprzykrzyj im trochę życia. Niech zasłużą na tą wypłatę skoro niczego nie
    produkują wytwarzają jak tylko śmierdzące bąki.

    Marek

  • 9. Data: 2013-02-02 23:30:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 31 Jan 2013 19:20:11 +0100, Polakko napisał(a):

    > Podobne IDT nie moze dochodzic kto prowadzil pojazd, czy jest to
    > jednoznaczne z tym, ze moge nie wskazywac i nie placic? Mozna jakos wybrnac?

    Przeciez prowadził Twój kolega z Ukrainy....

    --
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna