  • 1. Data: 2013-01-30 11:59:30
    Temat: Klejenie zderzaka - gdzie w Wawie i za ile?
    Od: "Zebind" <P...@w...pl>

    W hondzie civic pekl przedni zderzak (wlasciwiel dolna krawedz) w dwoch
    miejscach od uderzenia w zaspe sniegu.
    Taki jak tutaj:
    http://autokult.pl/images/2010/09/1995-Honda-Civic1-
    496x330.jpg

    Zderzak sie mocno trzyma ale pekniecia powoduja lekki halas.
    Czy znacie jakis punkt w Warszawie albo okolicy gdzie kleja zderzaki z
    wlokna? Ile to morze kosztowac?

  • 2. Data: 2013-01-30 12:08:29
    Temat: Re: Klejenie zderzaka - gdzie w Wawie i za ile?
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Zderzak sie mocno trzyma ale pekniecia powoduja lekki halas.
    > Czy znacie jakis punkt w Warszawie albo okolicy gdzie kleja zderzaki z
    > wlokna? Ile to morze kosztowac?

    masz zderzak z wlokna? jesli tak to odpowiedz brzmi : nigdzie.

  • 3. Data: 2013-01-30 14:13:43
    Od: t...@g...com

    Hej!

    ja swoj kleilem u pana ktory mieszka w Izabelinie. Jak cos to masz nr tel: 514214974

    Mialem zderzak z vectry. Nie wiem z czego on jest zrobiony, ale po sklejeniu od
    wewnatrz nie bylo nic widac na zewnatrz. Tak wiec polecam.
    Za rozdarcie okolo 15cm zaplacilem jakies 40-50pln. Bylo to okolo trzy lata temu.

    Pozdrawiam, T.