  • 1. Data: 2013-01-30 22:58:29
    Temat: dziwnie skręca w lewo
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    Pacjent: auto weekendowe - calibra :)
    Objawy: skręcając w lewo czuć narastający opór w kierownicy, po czym w
    pewnym momencie czuć "przeskok" i idzie łatwo (coś jak śruba przed
    ukręceniem - coraz ciężej, a potem 'klik' i leciutko). W prawo objaw nie
    występuje.
    Kiedyś w którymś samochodzie już tak miałem, ale nie pamiętam czym to
    było spowodowane. Pęknięta sprężyna?

    --
    venioo

  • 2. Data: 2013-01-30 23:00:26
    Temat: Re: dziwnie skręca w lewo
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-30 22:58, v...@i...pl pisze:
> [...]
    > występuje.
    > Kiedyś w którymś samochodzie już tak miałem, ale nie pamiętam czym to

    lozysko mcphersona lub wyjebana maglownica. nic wiecej tam nie ma.

  • 3. Data: 2013-01-31 09:50:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.01.2013 23:00, h.w.d.p. pisze:

    > lozysko mcphersona lub wyjebana maglownica. nic wiecej tam nie ma.

    Ja bym jeszcze rzucił okiem na zwrotnicę...