  • 1. Data: 2010-09-29 22:15:47
    Temat: Mandaty z fotorapida. Już mnie to wkur***
    Od: wharton <k...@y...com>

    Mój 3.mandat karny za przekroczenie prędkości. Pierwszy był o 14 km/h
    - dostałem 100zł/2pkt. Nie zapłaciłem przyszedł komornik. Było minęło.
    Drugi był o całe 11 km/h. SM wystawiła mi na 100/2, ale to w okolicy
    to się dogadałem, spuścili na 50/2. Teraz niedawno wracałem z wakacji
    14.08. Mandat dostałem po ponad miesiącu od SM gdzies koło
    Człuchowa :D ale nie w samej gminie i nie to jest meritum. Mandat
    karny w wysokości 200/4 za przekroczenie o 21 km/h (doz. 70/91
    stwier.)

    Wg obowiązującego taryfikatora:
    Przekroczenie dopuszczalnej prędkości:
    do 10km/h - do 50 zł
    o 11-20km/h - od 50 do 100 zł
    o 21-30km/h - od 100 do 200 zł
    o 31-40km/h - od 200 do 300 zł
    o 41-50km/h - od 300 do 400 zł
    powyżej 50 - od 400 do 500 zł

    Za każdym razem przekroczenie w dolnej granicy tzw. "widełek". Jak tu
    się nie wkur*** kiedy ciągle dostaję maksymalnie po dupie. Pisałem
    odwołanie do SM mailem ale zero odzewu. Czekam. Witki mi już opadają.
    Czy wy też dostajecie "zawyżone" mandaty od Straszaków?

    pozdro

  • 2. Data: 2010-09-29 22:21:11
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Już mnie to wkur***
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-29 22:15, wharton pisze:
    > Mój 3.mandat karny za przekroczenie prędkości.

    Może czas jeździć rozsądniej?

    > Pierwszy był o 14 km/h
    > - dostałem 100zł/2pkt. Nie zapłaciłem przyszedł komornik. Było minęło.
    > Drugi był o całe 11 km/h. SM wystawiła mi na 100/2, ale to w okolicy
    > to się dogadałem, spuścili na 50/2.

    Aha, dogadałeś się...

> [...]
    > odwołanie do SM mailem ale zero odzewu. Czekam. Witki mi już opadają.
    > Czy wy też dostajecie "zawyżone" mandaty od Straszaków?

    Jakie zawyżone? Z widełek.

  • 3. Data: 2010-09-29 22:25:51
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 29 Sep 2010 13:15:47 -0700 (PDT), wharton
    <k...@y...com> wrote:

> [...]
    > odwołanie do SM mailem ale zero odzewu. Czekam. Witki mi już opadają.
    > Czy wy też dostajecie "zawyżone" mandaty od Straszaków?

    You play, you pay. Chłopaki nie dla przyjemności stawiają te
    skrzynki, tylko dla kasy. Możesz mandatu nie przyjmować, SG
    pewnie wyciśnie z Ciebie co najmniej tyle samo.

    r.
    _____________

  • 4. Data: 2010-09-29 22:30:44
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Sep 2010 20:25:51 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
    >On Wed, 29 Sep 2010 13:15:47 -0700 (PDT), wharton
    >
    > You play, you pay. Chłopaki nie dla przyjemności stawiają te
    > skrzynki, tylko dla kasy. Możesz mandatu nie przyjmować, SG
    > pewnie wyciśnie z Ciebie co najmniej tyle samo.

    Wiecej, bo dojda koszta.
    Ale wplynie do innej kasy, wiec chlopie negocjuj.
    Mozecie dostac polowe albo nic i nagane :-P

    J.

  • 5. Data: 2010-09-29 23:12:02
    Od: "waperr" <w...@i...pl>

    <ciach>

    Ja mam lepszy pomysł dla tych co nie chcą płacić lub dawać zarobić SM, SG.

    Sposób jest bardzo prosty: jeździć zgodnie z przepisami.

    Tylko nie wyskakiwać z "kapeluszowaniem" mi tu, każdy ma wolną wolę i co
    chce niech robi

    ale jeden tylko sposób jest 100% pewny.

    Jak kogoś stać to może ich sponsorować, tylko jak dostanie kartkę z
    wycieczki niech nie narzeka ..

    Pzdr

    waperr

  • 6. Data: 2010-09-29 23:17:59
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-29 22:21, Artur Maśląg pisze:

    > Może czas jeździć rozsądniej?

    A Ty jeździsz zawsze rozsądnie i przepisowo?

    > Aha, dogadałeś się...

    W czym widzisz problem?

    > Jakie zawyżone? Z widełek.

    NIE! Z widełek zawyżone. Jeżeli są widełki od 100 do 200 za
    przekroczenie X do Y, to dlaczego 200 zł jest za X a nie 100 zł? Bo tak
    się komuś podobało? Czy ktoś nie miał w tym dniu humoru?

  • 7. Data: 2010-09-29 23:21:14
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-29 23:12, waperr pisze:

    > Tylko nie wyskakiwać z "kapeluszowaniem" mi tu

    Daję sobie głowę uciąć, że nie pojechałbyś 30 km/h na jednym odcinku do
    mojego domu. Bo każdy (nawet kobiety) tam jedzie minimum 50-60 km/h.
    Więc nie gadaj o przepisowym jeżdżeniu, bo to nawet nie jest śmiechu warte.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-09-29 23:29:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Sep 2010 23:12:02 +0200, waperr wrote:
    ><ciach>
    >Ja mam lepszy pomysł dla tych co nie chcą płacić lub dawać zarobić SM, SG.
    >Sposób jest bardzo prosty: jeździć zgodnie z przepisami.

    Prosty, ale czemu od razu nazywac go lepszym ? :-)

    J.

  • 9. Data: 2010-09-29 23:39:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "waperr" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    > <ciach>
    >
    > Ja mam lepszy pomysł dla tych co nie chcą płacić lub dawać zarobić SM, SG.
    >
    > Sposób jest bardzo prosty: jeździć zgodnie z przepisami.
    >
    > Tylko nie wyskakiwać z "kapeluszowaniem" mi tu,

    To Ty nie wyskakuj z tego typu durnymi tekstami.
    KAPELUSZ PLONK WARNING

  • 10. Data: 2010-09-29 23:42:09
    Od: "waperr" <w...@i...pl>

    > Prosty, ale czemu od razu nazywac go lepszym ? :-)
    >
    > J.

    Ok, jest ich kilka niech sobie każdy wybierze lepszy :)
    wg swojej opinii.

    waperr