  • 1. Data: 2010-09-29 23:18:26
    Temat: Na Opał - czym jezdzic
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Mam do Was pytanie, jakie wspolczesne marki i modele sprawuja sie dobrze na
    opale? Co byscie polecali, czy pompowtryskiwacze w starszych audi A4, daja
    rade? A moze mercedesy? Rozumiem ze raczej Common Rail odpada w tej
    klasyfikacji. Chodzi mi o bardziej wspolczesne samochody, oczywiscie mam
    swiadomosc ze mozna jezdzic Escortem CL, ale prosilbym o sugestie zwiazane z
    nowszymi typami.

    pozdrawiam, st.

  • 2. Data: 2010-09-29 23:19:16
    Temat: Re: Na Opał - czym jezdzic
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "stabillo" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > swiadomosc ze mozna jezdzic Escortem CL, ale prosilbym o sugestie zwiazane

    A tak z ciekawosci, ile opal teraz kosztuje za litr ?

    PZDr
    Adam

  • 3. Data: 2010-09-29 23:59:49
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A tak z ciekawosci, ile opal teraz kosztuje za litr ?

    tona 2645zl, czyli litr po ok. 2.4 zl, zalezy od temp, ale robi sie coraz
    chlodniej.

  • 4. Data: 2010-09-30 00:05:30
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    > wiadomości news:i80ah6$haa$1@news.onet.pl...

    > tona 2645zl, czyli litr po ok. 2.4 zl, zalezy od temp, ale robi sie coraz

    No to fakt, dalej taniej niz bio.

    PZDr
    Adam

  • 5. Data: 2010-09-30 00:26:31
    Temat: Re: Na Opa? - czym jezdzic
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-29 23:18, stabillo pisze:
> [...]
    > swiadomosc ze mozna jezdzic Escortem CL, ale prosilbym o sugestie zwiazane z

    Znajomy śmiga Meganką z 2006r z silnikiem 1,5DCI na wtryskach Delphi (co
    to podobno są awaryjne i słabe) od 50kkm i nie zgłasza problemów...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 6. Data: 2010-09-30 00:28:00
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-30 00:26, Lewis pisze:

    > Znajomy śmiga Meganką z 2006r z silnikiem 1,5DCI na wtryskach Delphi (co
    > to podobno są awaryjne i słabe) od 50kkm i nie zgłasza problemów...

    Aczkolwiek co do rocznika samochodu to ręki nie dam uciąć czy 2006 ale
    coś w tych okolicach.

  • 7. Data: 2010-09-30 08:45:51
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

> [...]
    > swiadomosc ze mozna jezdzic Escortem CL, ale prosilbym o sugestie zwiazane

    W sumie czytałem na forum golfa, że opał jest równie dobry jak zwykła ropa,
    nawet na pompowtryskach i common rail na nim jeżdżą.. Tylko dobry, nie jakis
    odbarwiany syf z pozostałościami kwasu (tego bym do ursusa nawet nie
    zalewał. Mój ojciec silniki i pompy w obu ciągnikach po sezonie dwóch
    sezonach na tym syfie remontował). Mój TDI na pompowtrysku nie protestuje na
    mieszance bio ze zwykłą ropą.

  • 8. Data: 2010-09-30 09:18:48
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

> [...]
    > wiadomości news:i80ah6$haa$1@news.onet.pl...

    > tona 2645zl, czyli litr po ok. 2.4 zl, zalezy od temp, ale robi sie coraz

    Gdzie takie ceny? W okolicach Warszawy jest 2.85 a czasem przekracza 3.00