  • 1. Data: 2013-08-27 00:12:38
    Temat: Mazda 5
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Są tu jacyś aktualni lub byli użytownicy?
    Co sądzicie o tym aucie, awaryjności, ergonomii, znane bolączki itd.?
    Co sądzicie o tym konkretnym egzemplarzu, dla mnie jesty zbyt
    podejrzanie czysty, choć może handlarz po prostu dobrze przygotowuje
    przed sprzedażą.

    http://otomoto.pl/mazda-5-100-przebieg-oryg-lakier-C
    30285708.html

    --
    Yogi(n)

  • 2. Data: 2013-08-27 12:37:25
    Temat: Re: Mazda 5
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Yogi(n) nabazgrał(a):

> [...]
    > czysty, choć może handlarz po prostu dobrze przygotowuje przed sprzedażą.

    To jest rocznik 2006 a nie 2005 więc cena powinna być inna :)

    VIN decoder information

    Model: Mazda5
    Release date: 18/10/2005
    Model Year: 2005
    Model code: CC75EAY
    Code external color: 25E
    Internal color code: CC1
    Type of seat: STK
    Type of door trim: TDB

    W/DSC
    W/O SUNROOF
    WAGON
    5-DOOR
    GASOLINE
    2000
    MANUAL TRANSMISSION
    5-SPEED
    W/A.LOCK BRAKE
    16"-WHEEL
    7-PASS.
    W/O SIDE SPOILER
    ECE

  • 3. Data: 2013-08-27 12:44:55
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2013-08-27 12:37, Chris pisze:
    > Yogi(n) nabazgrał(a):

    30285708.html

    > To jest rocznik 2006 a nie 2005 więc cena powinna być inna :)

    Tak, sprzedający zaznaczył 2006, ponieważ data I rejestracji to styczeń
    2006 ;)

  • 4. Data: 2013-08-27 12:48:37
    Od: Tadzik <t...@g...pl>

    On Tue, 27 Aug 2013 12:37:25 +0200, "Chris" <c...@s...pl> wrote:
    > To jest rocznik 2006 a nie 2005 więc cena powinna być inna :)

    2005 a nie 2006, odwrotnie wpisałeś ;)
    Ale to nawet bez rozkodywania VIN domyśleć się można skoro 1
    rejestracja w styczniu, to kiedy mieli ją wyprodukowac? :) mam tak z
    moto, model 2006 i rej 2006 ale wyprodukowany w 2005. To ma jakieś
    niebagatelne znaczenie? :)
    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 5. Data: 2013-08-27 12:53:00
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 27 Aug 2013 12:48:37 +0200, Tadzik napisał(a):

> [...]
    > rejestracja w styczniu, to kiedy mieli ją wyprodukowac? :) mam tak z
    > moto, model 2006 i rej 2006 ale wyprodukowany w 2005. To ma jakieś

    Przed kolegami i sąsiadami na pewno :-)

    --
    Franc

  • 6. Data: 2013-08-27 12:54:00
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Tadzik nabazgrał(a):

    > 2005 a nie 2006, odwrotnie wpisałeś ;)

    Upss :)

> [...]
    > rej 2006 ale wyprodukowany w 2005. To ma jakieś niebagatelne znaczenie? :)

    Nie ma ale eurotax przy wycenie bierze rok produkcji a nie rejesreacji o ma
    to znaczenie np. przy wycenie odszkodowania.

  • 7. Data: 2013-08-27 14:04:53
    Od: p...@g...com

    --Co sądzicie o tym konkretnym egzemplarzu, dla mnie jesty zbyt podejrzanie czysty,
    choć może handlarz po prostu dobrze przygotowuje przed sprzedażą.

    jak masz watpliwosci poszukaj studentki germanistyki, ktora zadzwoni do poprzedniej
    wlascicielki i odpyta ja dokladnie na temat historii auta:
    http://www.hotel-droege.de/hoteldroege.html

    cena nie odbiega zbytnio od rynkowej ale uwazalbym na podatek, jak babka ma hotel to
    mogla wziac te auto na firme i odliczyc sobie MwSt.

    P.

  • 8. Data: 2013-08-27 17:15:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości
    Tadzik nabazgrał(a):

    >Nie ma ale eurotax przy wycenie bierze rok produkcji a nie
    >rejesreacji o ma to znaczenie np. przy wycenie odszkodowania.

    Ale roku produkcji czesto w dokumentach nie ma.
    A rok modelowy 2006 zazwyczaj zaczyna sie od jesieni 2005 (o ile byl
    face-lifting).

    J.

  • 9. Data: 2013-08-27 21:32:14
    Od: "tibam" <g...@i...pl>

    Mam taką 2.0 benzynke w wersjji top.
    Ogolnie bezawaryjna - zrobiłem nią około 50kkm (miała 120 teraz ma 170kkm).
    Poza amrotyzatorami, tarczami, olejem/filtrami nie wymieniałem na razie nic.
    Aha były jeszcze jakieś gumy na wahaczu:-)

    ok 40kkm przejechalem na LPG stag300 premium - zero problemów - spalanie:
    http://www.motostat.pl/vehicle-stats/30963

    Jak masz jakieś pytania to pisz.

    Ps. Zastanawiam się nad sprzedażą i zamianią na QQ - ale na razie tylko sie
    zastanawiam:-)

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2013-08-27 22:31:28
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "tibam" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://www.motostat.pl/vehicle-stats/30963
    >
    > Jak masz jakieś pytania to pisz.
    >
    > Ps. Zastanawiam się nad sprzedażą i zamianią na QQ - ale na razie

    OK, dziękuję za informację. Auto nie dla mnie ale dla kumpla, który się
    napalił albona s-maxa albo na mazdę.
    Do Kutna trochę daleko, ale przekażę namiar kumplowi. Ja miesiąc temu
    pojechałem 300 km po auto dla żony i było warto, więc i może on się
    skusi ;-)

    --
    Yogi(n)