  • 91. Data: 2015-08-20 23:04:58
    Temat: Re: Media podały ...
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> napisał w wiadomości
    news:mr4irg$8ni$1@node1.news.atman.pl...

    > To nawet nie jest takie bez sensu. Pomijając fakt, że dziennikarz
    > nie miał świadomości tego, co robi, wygląda to na wygodny skrót
    > myślowy dla "czasowo wynajęliśmy od Ukrainy jeden blok dwustumegawatowy".

    Ale jeśli się od takich dziennikarzy czyta coś w stylu "prąd o mocy 6
    woltów", to czasem trzeba zgadywać, co poeta miał na myśli. I tak, jak by
    może jeszcze przeszło to mojej facetce od geografii, tak komuś, kogo
    wypowiedź idzie w szeroki świat, takie coś nie przystoi. Podobnie, jak
    mylenie migreny z bólem głowy, nawet przez lekarzy.
    Zacytowana wypowiedź kazała się domyślać 200 MWh, co by było oczywistą
    bzdurą, bo to może mała wioska w pół roku wyklepie. Bo moje osiedle, to
    pewnie w 2 tygodnie...

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205

  • 92. Data: 2015-08-21 00:19:23
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ACMM-033 napisało:

> [...]
    > wypowiedź idzie w szeroki świat, takie coś nie przystoi. Podobnie, jak
    > mylenie migreny z bólem głowy, nawet przez lekarzy.

    Ja tego nigdy nie pomylę. Bo migrenę, to mogła mieć hrabina Potocka.
    A mnie najwyżej łeb napierdala.

    --
    Jarek

  • 93. Data: 2015-08-21 12:09:03
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    MiSter wrote:

    > W latach wczesno dziewięćdziesiątych ogłoszono w sejmie narodowy plan
    > walki z suszą. Coś to pomogło??

    Patrząc na to, jak odjechane pomysły potrafią mieć posłowie i pośliny,
    dziwi mnie, że problemu walki z suszą nie rozwiązano poprzez ustawowe
    zakazanie suszy.

    > Nic się nie dzieje. a prezes 90 tysięcy PLN kasuje.

    "Chłopak tak się garnie do atomu, niech ma na zachętę"

    > Przecież to jest temat zastępczy aby przykryć fiasko kontraktu na
    > Jaguara.

    Jeżeli fiasko polega na tym, że *nie* dopłacimy 350 mln z budżetu
    do produkcji luksusowych samochodów, to więcej takich fiask poproszę.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 94. Data: 2015-08-21 12:20:20
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Bartolomeo wrote:

    > Bo co? Poprawność polityczna nie pozwala?

    A jak nazwać np. polskich pojebów z AK, którzy wymordowali mieszkańców
    Pawłokomy?

    Pozdrawiam, Piotr

  • 95. Data: 2015-08-21 12:30:35
    Od: "Akond ze Skwak" <a...@z...skwak>

    >Patrząc na to, jak odjechane pomysły potrafią mieć posłowie i pośliny,
    >dziwi mnie, że problemu walki z suszą nie rozwiązano poprzez ustawowe
    >zakazanie suszy.

    Mi przyszło na myśl coś takiego (oby nikomu więcej).
    Jeżeli teraz z okazji suszy rolnicy ponoszą wymierne straty, które da się
    precyzyjnie wyliczyć w PLN,
    to odwracając sytuację - gdy nie ma suszy - dzięki opadom - rolnicy mają
    dodatkową korzyść materialną daną z ... niebios za free.
    Wartość tej korzyści można dokładnie wyliczyć . Jest to darowizna o znacznej
    wartości.
    Dalej nie będę kontynuował bo jeszcze się ktoś domyśli o co mi chodzi.

  • 96. Data: 2015-08-21 12:49:08
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    ACMM-033 wrote:

    > W sumie czemu nie? Żar... kule grzewcze wymieniam sukcesywnie na żarówki
    > oszczędne, m.in. te z rtęcią w środku, nie boję sie ich.

    A czemu miałbyś się bać? One zawierają tę zdrową rtęć, a nie
    tę śmiercionośną z termometrów.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 97. Data: 2015-08-21 12:56:36
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Ja tego nigdy nie pomylę. Bo migrenę, to mogła mieć hrabina Potocka.
    > A mnie najwyżej łeb napierdala.

    Dowcip wyjątkowo nietrafiony ://

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205

  • 98. Data: 2015-08-21 13:30:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    MiSter wrote:
    >Patrząc na to, jak odjechane pomysły potrafią mieć posłowie i
    >pośliny,
    >dziwi mnie, że problemu walki z suszą nie rozwiązano poprzez ustawowe
    >zakazanie suszy.

    Widac poslowie z PSL nie tacy glupi i zablokowali ten pomysl.

    W koncu, jakby go wprowadzono, to by nie mozna wyplacac rolnikom
    odszkodowan i zapomog.
    I co na to wyborcy ?

    >Jeżeli fiasko polega na tym, że *nie* dopłacimy 350 mln z budżetu
    >do produkcji luksusowych samochodów, to więcej takich fiask poproszę.

    No wiesz, Porsche zarabia tyle co Volkswagen ...

    J.

  • 99. Data: 2015-08-21 13:50:37
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > A jak nazwać np. polskich pojebów z AK, którzy wymordowali mieszkańców
    > Pawłokomy?

    Każdą zbrodnię należy rzetelnie rozliczyć. Sprawców (polacy, ruscy,
    ukraińcy, niemcy, anglicy, itd., nieistotne skąd) nazwać po imieniu. Ale
    sprawców i tylko ich, a nie wszystkich wokół. Jeśli zrobili to AKowcy,
    należy tych (i tylko tych) AKowców postawić przed sądem, osądzić i wydać
    wyrok, nazwać mordercami. A zbrodnie przeciw ludzkości, jaką ta z pewnością
    była, nie ulegają przedawnieniu.
    Nasuwa mi się na myśl zastosowany system Komisji Prawdy i Pojednania. W
    takim RPA, sprawca, jeśli powiedział wszystko, całą prawtę i tylko prawdę,
    mógł liczyć na łagodniejsze potraktowanie. Nie wczytywałem się w inne kraje.
    Warto by to zastosować, bo polowanie na czarownice do niczego dobrego nie
    doprowadzi.

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205

  • 100. Data: 2015-08-21 21:24:59
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2015-08-14 17:14, J.F. wrote:
    (ciap)

    > -wierzby energetyczne i trociny w elektrowniach ?

    To to akurat jest zajebista zajebistość, pan Zenek - producent brykietu
    stanowiącego później wsad eko do elektrowni węglowej dosusza go paląc
    węglem ;p

    Włodek