  • 1. Data: 2009-06-08 20:14:47
    Temat: iPhone 3GS
    Od: "lux" <b...@a...de>

    będzie tomtom i filmiki vga/30fps :)

    ameryka górą !

    lux

  • 2. Data: 2009-06-08 20:45:02
    Temat: Re: iPhone 3GS
    Od: "[ piotr sut ]" <l...@3...invalid>

    Użytkownik "lux" <b...@a...de> napisał w wiadomości
    news:h0js1n$25l$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > będzie tomtom i filmiki vga/30fps :)
    >
    > ameryka górą !

    A mms`y będą?

    ->piotr

  • 3. Data: 2009-06-08 20:47:36
    Od: osiek <o...@g...pl>

    [ piotr sut ] pisze:
    > Użytkownik "lux" <b...@a...de> napisał w wiadomości
    > news:h0js1n$25l$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >> będzie tomtom i filmiki vga/30fps :)
    >>
    >> ameryka górą !
    >
    > A mms`y będą?
    >
    > ->piotr
    MMS to nawet w obecnym są/będą jak sobie soft zaktualizujesz

  • 4. Data: 2009-06-08 20:48:03
    Od: Jacek Skórzewski <j...@p...fm.invalid>

    lux pisze:
    > będzie tomtom i filmiki vga/30fps :)
    >
    > ameryka górą !
    >
    > lux

    I co z tego? Ostatnim porządnym telefonem, jaki wyprodukowano była nokia
    1200.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek Skórzewski

    kiedyś telefon nie potrzebował do pracy nawet tranzystora
    a teraz są telefony, na których musi działać windows

  • 5. Data: 2009-06-08 20:50:24
    Od: "lux" <b...@a...de>

    > I co z tego? Ostatnim porządnym telefonem, jaki wyprodukowano była nokia
    > 1200.
    ====
    e tam, Motorola D520

    lux

  • 6. Data: 2009-06-08 20:52:07
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 08 Jun 2009 22:47:36 +0200, osiek napisał(a):

    > MMS to nawet w obecnym są/będą jak sobie soft zaktualizujesz

    I to jest jednak bajer.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 7. Data: 2009-06-09 05:23:55
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    lux pisze:
    > będzie tomtom i filmiki vga/30fps :)
    >
    > ameryka górą !

    Sterowanie glosem... i oczywiscie Waldus zaraz wyszczeka ze miala to
    Nokia ... taaa problem taki ze te WM i SYmbiany maja "namiastki funkcji"
    A Apple dolacza tylko pelnoprawne rozwiazania wystarczy popatrzec i
    Kopiuj i wklej i porownac ergonomie i funkcjonalnosc..

  • 8. Data: 2009-06-09 05:24:38
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Olgierd pisze:

    > I to jest jednak bajer.

    O sfrustrowane dzieciaki... Apple dolozyl MMS gratis wszystkim lebiegom
    a te placza ze dał.... no to zobaczycie jak wam Bill da WM7 gratis hehehheeh

  • 9. Data: 2009-06-09 06:16:32
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Sterowanie glosem... i oczywiscie Waldus zaraz wyszczeka ze miala to
    > Nokia ... taaa problem taki ze te WM i SYmbiany maja "namiastki funkcji"
    g.. prawda. mój i780 niema sterowania głosem.
    > A Apple dolacza tylko pelnoprawne rozwiazania wystarczy popatrzec i
    > Kopiuj i wklej i porownac ergonomie i funkcjonalnosc..
    ergonomia bez kalwiszy... chmmm a duże komputery Aple też będą miały
    wyswietlane klawisze na ekranie monitora? skoro to jest ergonomia.....
    ToMasz

  • 10. Data: 2009-06-09 06:58:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 09 Jun 2009 08:16:32 +0200, ToMasz napisał(a):

    > g.. prawda. mój i780 niema sterowania głosem.

    to nie jest prawda
    http://www.microsoft.com/windowsmobile/en-us/downloa
    ds/microsoft/about-voice-command.mspx
    ten soft jest dostępny od wielu lat, jeszcze wm2003 było

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.