  • 11. Data: 2012-01-17 19:42:19
    Temat: Re: Mercedes W124 jest jak wino im starszy tym droższy
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Myślisz że kupił w salonie na Strażackiej? ;)

    Raczej nie, wtedy by miał koguta.

  • 12. Data: 2012-01-17 20:12:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-01-2012 19:42, to pisze:
    > Raczej nie, wtedy by miał koguta.

    No tak.. A jemu już zdążyli dach wyciąć.

    --
    Paweł

  • 13. Data: 2012-01-17 20:28:35
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(a):

    > Hello Yogi(n),
    >
    > Tuesday, January 17, 2012, 6:01:20 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ale masz jakiś dowód na to "TW" czy tylko tak sobie pomawiasz,
    > kibord-łoriorze?

    Tu masz :
    http://www.youtube.com/watch?v=7gYk-O9qhX8

    razem z tematem motoryzacyjnym Citroen nie C5 nie c6 ale XM ;)

  • 14. Data: 2012-01-17 20:44:32
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > No tak.. A jemu już zdążyli dach wyciąć.

    To pewnie menele wycięli w nocy i sprzedali na złom.

  • 15. Data: 2012-01-17 21:09:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michał,

    > Tu masz :
    > http://www.youtube.com/watch?v=7gYk-O9qhX8

    Niby czego to ma dowodzić?

    > razem z tematem motoryzacyjnym Citroen nie C5 nie c6 ale XM ;)

    Czyj?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2012-01-17 21:23:50
    Od: p0li <p...@a...WYTNIJ.pl>

    T->Dnia 2012-01-17 20:28:35 niejaki Michał napisał:
    > razem z tematem motoryzacyjnym Citroen nie C5 nie c6 ale XM ;)

    w 91r to się ne dziwię
    xm był produkowany od 2 lat

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 17. Data: 2012-01-17 21:34:04
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    W dniu 2012-01-17 14:44, DoQ pisze:
    > Witam,
    >
    > http://www.plotek.pl/plotek/56,111483,10957004,Marek
    _Wlodarczyk,,11.html

    A kto to k... jest Marek Włodarczyk?

  • 18. Data: 2012-01-17 22:00:21
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    > Niby czego to ma dowodzić?

    No widzisz... wszyscy wiedzą tylko Ty nie

    > Czyj?

    A ja wiem?, Kurskiego się zapytaj, ale na 100% nie Steczkowskiej ;)

  • 19. Data: 2012-01-17 22:03:03
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 17 Jan 2012 21:34:04 +0100, m...@i...pl napisał(a):

    _Wlodarczyk,,11.html

    > A kto to k... jest Marek Włodarczyk?

    Ale masz świadomość, że istnieje coś takiego TV i seriale Vincent?
    To coś takiego jak usenet, ale kolorowe i nie ma klawiatury - też można pół
    dnia na to stracić :)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 20. Data: 2012-01-17 22:03:54
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-17 14:44, DoQ pisze:
    > Witam,
    >
    > http://www.plotek.pl/plotek/56,111483,10957004,Marek
    _Wlodarczyk,,11.html

    Lekcja Photoshopa - Rozdział 15 "Maskowanie numerów rejestracyjnych"

    http://www.plotek.pl/plotek/56,111483,10957004,Agata
    _i_Piotr_Rubkowie,,13.html

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl