  • 1. Data: 2012-01-17 15:04:20
    Temat: A może jeszcze opłata klimatyczna?
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Liczba bramek systemu viaTOLL niebawem się zwiększy. Właściciele samochodów
    ciężarowych, a także osobowych z przyczepą będą musieli płacić m.in. za
    przejazd drogą krajową nr 91 prowadzącą nad morze.

    http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Nad-morze-autostra
    da-lub-pod-bramkami,wid,14170772,wiadomosc.html

    Powinni jeszcze wprowadzić obowiązkową opłatę klimatyczną dla kierowców
    poruszających się w 50-km pasie nadmorskim. No i w górach powietrze też jest
    lepsze... :-)
    T.

  • 2. Data: 2012-01-17 17:14:55
    Temat: Re: A może jeszcze opłata klimatyczna?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości
    >Liczba bramek systemu viaTOLL niebawem się zwiększy. Właściciele
    >samochodów ciężarowych, a także osobowych z przyczepą będą musieli
    >płacić m.in. za przejazd drogą krajową nr 91 prowadzącą nad morze.

    No wiesz - docelowo chyba za wszystkie maja placic, i w sumie czemu
    niby nie.

    J.

  • 3. Data: 2012-01-17 17:25:08
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    W dniu 2012-01-17 15:04, T. pisze:
> [...]
    >

    > Powinni jeszcze wprowadzić obowiązkową opłatę klimatyczną dla kierowców
    > poruszających się w 50-km pasie nadmorskim. No i w górach powietrze też

    A ja niezmiennie z uporem maniaka powtarzam, że ta cywilizacja musi
    upaść. Starożytny Rzym upadł i to gówno też upadnie.

  • 4. Data: 2012-01-17 18:15:30
    Temat: Re: A mo?e jeszcze op?ata klimatyczna?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-17, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No wiesz - docelowo chyba za wszystkie maja placic, i w sumie czemu
    > niby nie.

    A zniosa to co placilmy w cenie paliwa?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-01-17 19:09:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2012-01-17, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A zniosa to co placilmy w cenie paliwa?

    Te oplaty dla ciezarowek nie sa duze, 21gr/km na zwyklej drodze dla
    ciezarowki ponad 12t z euro 5 .... to mozna od biedy potraktowac jako
    doplate za wieksze zuzycie drogi.

    J.

  • 6. Data: 2012-01-17 19:44:54
    Od: to <t...@i...pl>

    begin m...@i...pl

    > A ja niezmiennie z uporem maniaka powtarzam, że ta cywilizacja musi
    > upaść. Starożytny Rzym upadł i to gówno też upadnie.

    A w zamian przyjdą Chińczycy i Arabowie. :>

  • 7. Data: 2012-01-17 20:55:57
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 17.01.2012 19:44, to pisze:
    > begin m...@i...pl
    > A w zamian przyjdą Chińczycy i Arabowie. :>

    Jak się odpowiednio szybko namnożą to i może na emerytury starczy... (:

    S.

  • 8. Data: 2012-01-17 21:31:14
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    W dniu 2012-01-17 19:44, to pisze:
    > begin m...@i...pl

    > A w zamian przyjdą Chińczycy i Arabowie. :>

    Mnie tam wszystko jedno kto przyjdzie, bo i tak będzie przejebane.

  • 9. Data: 2012-01-18 08:36:55
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "J.F"

    > Te oplaty dla ciezarowek nie sa duze

    Może i nie są duże, pytanie brzmi - kto wybudował te drogi. Nawet nie kto, a
    za czyje pieniadze?

  • 10. Data: 2012-01-18 12:06:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" napisał w wiadomości
    >Użytkownik "J.F"
    >Może i nie są duże, pytanie brzmi - kto wybudował te drogi. Nawet nie
    >kto, a za czyje pieniadze?

    Co wcale nie znaczy ze musza byc dostepne za darmo.
    W szczegolnosci jesli narzekamy na dziury i domagamy sie drog
    lepszych.

    J.