  • 1. Data: 2016-02-14 16:26:12
    Temat: Metalizacja próżniowa plastiku - Uwaga !
    Od: "Wiesiek von Kl. Peterwitz" <w...@p...onet.pl>

    Gdybyście chcieli "pochromować" jakieś elementy plastikowe do moto, to
    przestrzegam przed firmą VacMet 2 z Chrząstawy pod Wrocławiem. Na skutek
    przegrzania podczas procesu, zdeformowali mi plastikowy boczek do mojego
    moto.
    Reklamacji nie uznali bo ... oni się starali, wyszło jak wyszło, no cóż
    czasami się zdarza.

    Wiesiek