  • 1. Data: 2016-02-13 12:18:02
    Temat: skuter 4t problemy
    Od: damian1465 <damianmurek1@_NOSPAM_gmail.com>

    otóż mam skuter 4t 50ccm , ma on przejechanie 9000tys km (około) i
    zauważyłem że kompresja spadła i v- max aktualnie (60) kiedyś 80.
    wymieniłem tłok i pierścienie, ( od brata dostałem prawie nowe , dotarte)
    i założyłem go ofeddwrotnie i nie chciał od palic , więc rozkręciłem i
    złożyłem od nowa , już dobrze, skuter odpala ale jak dodaje gazu to coś
    puka i nie chce na obroty wejść , ( pewnie zawory pukają ) teraz jeszcze
    raz je ustawie i zobaczę

  • 2. Data: 2016-02-13 13:02:08
    Temat: Re: skuter 4t problemy
    Od: masti <g...@t...hell>

    damian1465 wrote:

    > otóż mam skuter 4t 50ccm , ma on przejechanie 9000tys km (około) i
    > zauważyłem że kompresja spadła i v- max

    zgłoś go koniecznie do księgi rekordów Guinessa.
    Po takim przebiegu to nic dziwnego, że "trochę" spadło

    --
    BMW R1100GS '94
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?