  • 1. Data: 2016-02-14 15:29:52
    Temat: Czy warto kupić quada 500 honde trx z przebiegem 5000
    Od: Quadzista1234 <kacper-wrobel123@_NOSPAM_wp.pl>

    I czy dobrze sprawuje sie w terenie

  • 2. Data: 2016-02-15 09:11:11
    Temat: Oczywiście, że warto
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-02-14 o 15:29, Quadzista1234 pisze:
    > I czy dobrze sprawuje sie w terenie
    to zależy od terenu.

  • 3. Data: 2016-02-15 20:19:35
    Temat: Re: Oczywiście, że warto
    Od: Quadzista1234 <kacper-wrobel123@_NOSPAM_wp.pl>

    Np:bagna żeki i całkiem spore gurki

  • 4. Data: 2016-02-16 11:17:14
    Od: N1 <n...@n...pl>

    W dniu 2016-02-15 o 20:19, Quadzista1234 pisze:
    > Np:bagna żeki i całkiem spore gurki
    >
    > --

    Boże! Widzisz i nie grzmisz?

  • 5. Data: 2016-02-16 11:23:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    N1 wrote:

    > Boże! Widzisz i nie grzmisz?

    <pac!> Borze! Widzirz i nie gszmirz?

    --
    BMW R1100GS '94
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2016-02-16 17:11:22
    Od: Quadzista1234 <kacper-wrobel123@_NOSPAM_wp.pl>

    Niewiem o co ci chodzi jak chcesz pisac to pisz na temat

  • 7. Data: 2016-02-16 18:03:38
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 16.02.2016 o 17:11, Quadzista1234 pisze:
    > Niewiem o co ci chodzi jak chcesz pisac to pisz na temat

    jak chcesz pisać na poważną grupę pl.rec.motocykle to skończ
    przynajmniej te 3 klasy podstawówki, nie potrafimy zejść do niższego
    poziomu. A jak nie umiesz po polsku to tam obok masz sikaczowego foruma
    - odnajdziesz się na pewno.
    Żebyś nie zabłądził: http://forum.scigacz.pl/

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

  • 8. Data: 2016-02-16 19:33:58
    Temat: Re: OczywiĹ?cie, Ĺźe warto
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Quadzista1234 kacper-wrobel123@_NOSPAM_wp.pl ...