  • 11. Data: 2020-01-23 19:58:43
    Temat: Re: Mgła i światła
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    s...@g...com w
    <news:106f9e05-9d8d-485f-b532-31b8a89fe254@googlegro
    ups.com>:

    > Tu sie lekko zdziwilem ale nie jakos specjalnie.
    > Myslalem ze wiecej ci pomruga.

    To był jeden z tych, którzy na pobocze zjechali, ale nie wyłączył tylnego
    pm, a gdy wreszcie mogłem go wyprzedzić, pomimo że oslepiał, to potem usiadł
    mi na dupie i łupał długimi,

    Żona poprosiła, żebym nie zawracał, gdy na ORLEN zjechał...

    Ale sprawdze, czy na kamerce nie zostało coś.

    --
    'Tom N'

  • 12. Data: 2020-01-23 20:31:07
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    ups.com>:

> [...]
    > mi na dupie i łupał długimi,
    >
    > Żona poprosiła, żebym nie zawracał, gdy na ORLEN zjechał...
    >
    > Ale sprawdze, czy na kamerce nie zostało coś.

    Zabiłeś go?

  • 13. Data: 2020-01-24 00:47:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 22 Jan 2020 21:13:56 +0100, 'TomN' napisał(a):
    > J.F. w

    > Tak?

    > To byłeś Ty?

    Ja mialbym zjechac ? A z jakiego powodu ?

    > Ty????

    > Dlaczego uważasz ze prośba długimi o wyłączenie tpm to chamstwo?

    Jest mgla, to maja wlaczone.
    A jak migasz i migasz i nie wiadomo dlaczego, to widac cham jestes :-)

    > Walili tylnymi PM z 200 metrów, a skoro widocznośc była powyżej 50 to...

    to idz do okulisty :-)

    J.