  • 31. Data: 2017-02-17 01:40:14
    Temat: Re: Miałam canona, mam sony i żałuję
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Thursday, February 16, 2017 at 5:58:06 PM UTC-5, Starzec z Gór wrote:

    > Może przeczytają i dotrze do nich że stanowczo NTG.
    > Wiem, naiwność.
    > Pozdrawiam Marcin

    No przeciez od lat twierdze, ze najlagodniej nazywajac, sa tu naiwniaki.
    Dzieki za potwierdzenie, ze ty tez takim jestes.
    Usmiechaj sie, bo jestes obserwowany.
    Nawet jak sie ukryjesz w kf, to i tak odwlok zostawisz do skopania.
    Wiem, ze wiekosc imbecyli o tym nie wie, ale taka jest prawda.
    Czasem warto pomyslec, ze mialo sie szanse siedziec cicho.
    hehehehe
    Pozdrawiam
    Slon