  • 1. Data: 2017-01-25 11:55:17
    Temat: Miałam canona, mam sony i żałuję
    Od: Klementyna Paluch-Rogalska <k...@d...pl>

    Przez ponad pięć lat uzywałam małpki canona - najtańszego jaki znalazłam w
    sklepie. Miało toto chyba 8-megapixową matrycę i nie było żadnym ixusem czy
    innym G-cośtam.
    Potem matryca przestała działać, koszt naprawy nieopłacalny (400 PLN).
    Kupiłam najtańszego Sony, zakładając, że minęło tyle lat, to i technologia
    poszła do przodu. A tu - dupa. Zdjęcia mydlane, mało kontrastowe i przede
    wszystkim - nieostre! Aberracja chromatyczna taka, że parady gejowskie
    powinny się ustawiać do moich zdjęć, ze względu na ich tęczowy charakter.

    Po prostu masakra - a wszystko za dwa razy więcej zeta (canon - 200 PLN w
    2008 vs. Sony 378 PLN w 2016) - a w zamian 20 megapikseli syfiastych
    obrazków.

    Nie wiem, czy ja mam takiego pecha i syfiasty egzemplarz, czy to Sony takie
    syfy robi. Kupiłam niestety, stacjonarnie i nie było mowy o zwrocie czy
    wymianie.

    Poradźcie co innego kupić? Ixus 160? A może trochę droższy 175? Jedyne,
    jedyne kryterium - jakość zdjęcia. Może nie nagrywać, może obsługiwać tylko
    karty XD - itp. nie obchodzi mnie czułość, nie robię zdjęć w piwnicy czy
    studni. Poradzicie?

    --
    Klementynka

  • 2. Data: 2017-01-25 12:24:41
    Temat: Re: Miałam canona, mam sony i żałuję
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > karty XD - itp. nie obchodzi mnie czułość, nie robię zdjęć w piwnicy czy

    A nie mozesz przejrzec kilku stron z recenzjami? Ba, przejrzec tez
    recenzje Twojego aparatu wraz z przykladowymi fotkami, jesli to wada i
    wciaz masz gwarancje to po prostu z niej skorzystaj (bądź z rękojmi,
    która jest chyba korzystniejsza). No i nastepne zakupy (jesli nie
    bierzesz na firme) przez Internet.

  • 3. Data: 2017-01-25 12:34:00
    Od: Klementyna Paluch-Rogalska <k...@d...pl>

    In article <58888af9$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>, ...@v...pl says...

> [...]
    > wciaz masz gwarancje to po prostu z niej skorzystaj (bądź z rękojmi,
    > która jest chyba korzystniejsza). No i nastepne zakupy (jesli nie

    Byłam w sklepie, ale odprawili mnie z kwitkiem (to nie wada, tylko cecha
    aparatu). Przecież nie będę się cywilnie procesować o 378 PLN. Co do zdjęć,
    to na stronie producenta nie ma próbek zdjęć, a na jakimś forum znalazłem
    takie same jak moje - jeśli problem występuje, to przynajmniej w dwóch
    aparatach.

    --
    Klementynka

  • 4. Data: 2017-01-25 16:11:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Klementyna Paluch-Rogalska" napisał w wiadomości
> [...]

    >PLN w
    >2008 vs. Sony 378 PLN w 2016) - a w zamian 20 megapikseli syfiastych

    Sprawdz kurs $, to sie wyjasni :-P

    Kupujesz "najtanszy", to co sie dziwisz, ze g* warty.

    Ale ... canon chyba tak tanich aparatow nie robil.
    Moze zle zapamietalas, a moze to przecena na jakiegos lezaka ... ktory
    wczesniej byl aparatem z wyzszej polki.

    J.

  • 5. Data: 2017-01-25 22:55:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Klementyna Paluch-Rogalska pisze tak:

    > Miałam canona, mam sony i żałuję

    a ja wręcz odwrotnie

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 6. Data: 2017-01-26 01:14:18
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-25 o 11:55, Klementyna Paluch-Rogalska pisze:

> [...]
    >
    > Po prostu masakra - a wszystko za dwa razy więcej zeta (canon - 200 PLN w
    > 2008 vs. Sony 378 PLN w 2016) - a w zamian 20 megapikseli syfiastych

    Pochwal się chociaż jaki model tego Sony żeby wiadomo był czego nie kupować.

  • 7. Data: 2017-02-03 14:20:51
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <o6bf0q$84s$1@node1.news.atman.pl>,
    Bartolomeo <n...@n...com> wrote:

    > Pochwal się chociaż jaki model tego Sony żeby wiadomo był czego nie kupować.

    E, to ten schizofreninczny troll z pregierza/polityki tylko...
    Poprawiam KFa...
    --
    TA

  • 8. Data: 2017-02-06 11:05:32
    Od: Klementyna Paluch-Rogalska <k...@d...pl>

    In article <5888c01f$0$659$65785112@news.neostrada.pl>,
    j...@p...onet.pl says...

> [...]
    >
    > Ale ... canon chyba tak tanich aparatow nie robil.
    > Moze zle zapamietalas, a moze to przecena na jakiegos lezaka ... ktory

    Nie wiem, jakas przecena rzeczywiście była możliwa, ale to był z pewnością
    najtańszy canon jakiego mieli w sklepie. Niestety, nie pamiętam modelu, bo
    go wyrzuciłam. A kosztował 199 PLN.

    --
    Klementynka

  • 9. Data: 2017-02-06 11:08:53
    Od: Klementyna Paluch-Rogalska <k...@d...pl>

    In article <o6bf0q$84s$1@node1.news.atman.pl>, n...@n...com says...

    > Pochwal się chociaż jaki model tego Sony żeby wiadomo był czego nie kupować.

    http://www.euro.com.pl/aparaty-cyfrowe/sony-cyber-sh
    ot-dsc-w810-
    srebny.bhtml

    --
    Klementynka

  • 10. Data: 2017-02-06 11:09:33
    Od: Klementyna Paluch-Rogalska <k...@d...pl>

    In article <T...@n...news.atm
    an.pl>,
    T...@s...in.the.world says...

    > E, to ten schizofreninczny troll z pregierza/polityki tylko...
    > Poprawiam KFa...

    Powiedział, co wiedział, żydowska pierdoła.

    --
    Klementynka