  • 1. Data: 2013-01-22 21:03:36
    Temat: Miasto hazardu
    Od: Slon <z...@g...com>

    Atlantic City w fotografii.
    Jedna z wiekszych atrakcji New Jersey.
    Polecam kazdemu, kto znajdzie sie w poblizu.
    Miejsce najwiekszej ilosci wystaw, pokazow, konkursow, itp w NJ
    Kazdego dnia cos ciekawego.
    Odbywaja sie tu rowniez wydarzenia fotograficzne.

    https://www.google.com/search?q=atlantic+city+pictur
    es&hl=en&tbo=u&tbm=isch&source=univ&sa=X&ei=F-_-UKLu
    G4WE0QHR9YC4Dg&sqi=2&ved=0CC4QsAQ&biw=1263&bih=585

    Slon

  • 2. Data: 2013-01-22 22:39:03
    Temat: Re: Miasto hazardu
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Slon wrote:
> [...]
    es&hl=en&tbo=u&tbm=isch&source=univ&sa=X&ei=F-_-UKLu
    G4WE0QHR9YC4Dg&sqi=2&ved=0CC4QsAQ&biw=1263&bih=585

    powiedz mi Zygmuncie Szczepanowski dlaczego jako rzekomy fotograf nie
    pokazujesz swoich zdjec tego wszystkiego.

    mieszkasz w takim pieknym kraju i nie masz zadnych wartych pokazania zdjec
    cudów tego kraju?

    jedyne co masz swojego i co chetnie pokazujesz to wiadra pelne pomyj swojej
    frustracji.

  • 3. Data: 2013-01-23 02:36:55
    Od: makumba <m...@d...pl>

    On 1/22/2013 2:39 PM, Marek Dyjor wrote:

> [...]
    > zdjec cudów tego kraju?
    >
    > jedyne co masz swojego i co chetnie pokazujesz to wiadra pelne pomyj

    To syndrom NJ i NY. Nawet "native americans" to maja

  • 4. Data: 2013-01-23 03:18:37
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, January 22, 2013 8:36:55 PM UTC-5, makumba wrote:

    es&hl=en&tbo=u&tbm=isch&source=univ&sa=X&ei=F-_-UKLu
    G4WE0QHR9YC4Dg&sqi=2&ved=0CC4QsAQ&biw=1263&bih=585

    > To syndrom NJ i NY. Nawet "native americans" to maja

    Porownaj sobie z native w bolandii.
    https://www.youtube.com/watch?v=tHXFCWviwx4

    Slon

  • 5. Data: 2013-01-23 09:36:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-23 02:36, makumba pisze:
    > To syndrom NJ i NY. Nawet "native americans" to maja

    Świetnie zostało to ukazane tu:
    http://www.filmweb.pl/film/Szcz%C4%99%C5%9Bliwego+No
    wego+Jorku-1997-553

    --
    pozdrawia Adam
    /gryzie cię sumienie? - zażyj truecrypta/

  • 6. Data: 2013-01-23 18:17:39
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Wednesday, January 23, 2013 3:36:00 AM UTC-5, Janko Muzykant wrote:

    > Świetnie zostało to ukazane tu:
    >
    > http://www.filmweb.pl/film/Szcz%C4%99%C5%9Bliwego+No
    wego+Jorku-1997-553

    O kurwa, ze ja tego wczesniej nie widzialem.
    Zajebiaszczy film o polskim bydle po obu stronach Atlantyku.
    Typowe polskie ryje, rodem z bolandii.
    Takie typowe ryje, ze nawet charakteryzacji nie wymagaja.
    Narod jankow muzykantow, srajacy w swoje gniazdo,
    "wielkimi swoimi aktorami".
    Prosze o wiecej takich linkow.
    Bede mial co polecac tubylcom, zeby zdobywali wiedze
    na temat "wspanialego narodu".
    Czasami nie chca mi wierzyc, ze takie bydlo pochodzi
    z kraju Jana Pawla bis.

    Slon

  • 7. Data: 2013-01-23 20:43:45
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-23 18:17, Slon pisze:
> [...]
    > Typowe polskie ryje, rodem z bolandii.
    > Takie typowe ryje, ze nawet charakteryzacji nie wymagaja.

    Ale to jest film dokładnie o tobie :)

    --
    pozdrawia Adam
    /gdyby ze wszystkich ziemian zrobić jeden organizm, powstałaby wielka menda/

  • 8. Data: 2013-01-23 21:22:03
    Od: Polak Catholic <s...@i...pl>

    W dniu 2013-01-23 20:43, Janko Muzykant pisze:

    > Ale to jest film dokładnie o tobie :)

    poleciałeś komplementem.... Potejto, to szczyt inteligencji w porównaniu
    do tego ĆWOKA, a pozostałym do pięt nie dorasta, o Profesorze nie
    wspominając...
    Pozdrawiam
    J.

  • 9. Data: 2013-01-23 21:27:17
    Od: Polak Catholic <s...@i...pl>

    > Prosze o wiecej takich linkow.
    > Slon

    Proszę bardzo:
    http://users.rcn.com/salski/No26Folder/Szczuropolacy
    .htm

  • 10. Data: 2013-01-23 21:49:29
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-23 21:22, Polak Catholic pisze:
    > poleciałeś komplementem.... Potejto, to szczyt inteligencji w porównaniu
    > do tego ĆWOKA, a pozostałym do pięt nie dorasta, o Profesorze nie
    > wspominając...

    Nie, nie - chodzi tylko o smaczki, np. 7:18
    http://www.youtube.com/watch?v=cW7NncvSzl4
    Cały Zygmuś, tylko mniej głupi.

    --
    pozdrawia Adam
    /jedynie skromność ogranicza mój geniusz/