  • 1. Data: 2013-01-22 20:16:48
    Temat: StaM "Jestem dumny z amerykanskich lustrzanek cyfrowych".
    Od: Slon <z...@g...com>

    Chyba nie ma aparatu fotograficznego bez amerykanskiego patentu.
    Moze ktos sie orientuje, czy mozna byc dumnym z polskiego wkladu,
    w konstrukcje aparatow cyfrowych.
    Wedlug mnie wyglada to na wielka nedze umyslowa,
    polskiej mysli technicznej w tej dziedzinie.

    Przypuszczam, ze nie tylko ja chetnie bym sie dowiedzial,
    czy mamy byc z czego dumni, jesli chodzi, nie tylko u lustrzanki,
    ale o jakiekolwiek aparaty cyfrowe.

    Slon

  • 2. Data: 2013-01-23 05:18:19
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, January 22, 2013 2:16:48 PM UTC-5, Slon wrote:
> [...]

    > Przypuszczam, ze nie tylko ja chetnie bym sie dowiedzial,
    >
    > czy mamy byc z czego dumni, jesli chodzi, nie tylko u lustrzanki,

    http://tech.wp.pl/kat,39516,title,Nobel-z-fizyki-za-
    wynalazek-sensora-CCD,wid,11566632,wiadomosc.html

    Slon

  • 3. Data: 2013-01-26 23:43:42
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 23 Sty, 05:18, Slon <z...@g...com> wrote:

    > http://tech.wp.pl/kat,39516,title,Nobel-z-fizyki-za-
    wynalazek-sensora...

    > Slon

    http://www.welldonestuff.com/2012/11/homearchitectur
    etechnologydesign...

    adal

    Pozdrawiam StaM

  • 4. Data: 2013-01-27 01:00:35
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Saturday, January 26, 2013 5:43:42 PM UTC-5, StaM wrote:

    > http://www.welldonestuff.com/2012/11/homearchitectur
    etechnologydesign...

    > adal
    >

    > Pozdrawiam StaM

    No to badzmy dumni z polskich lustrzanek.

    Slon

  • 5. Data: 2013-01-27 12:33:09
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 27 Sty, 01:00, Slon <z...@g...com> wrote:

    > No to badzmy dumni z polskich lustrzanek.
    >
    > Slon

    Po co? ...juz jestem dumny z polskich samochodow, oscypka i meskich
    garniturow z Bytomia.
    StaM

  • 6. Data: 2013-01-27 12:36:57
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Po co? ...juz jestem dumny z polskich samochodow, oscypka i meskich
    > garniturow z Bytomia.
    > StaM

    a ja z rzadu i wymiaru sprawiedliwosci :)