  • 1. Data: 2023-12-09 16:04:05
    Temat: Miernik Geigera na ścianę za 2 zł, żółty, bezpłatna dostawa
    Od: a a <m...@g...com>

    Miernik Geigera na ścianę za 2 zł, żółty, bezpłatna dostawa

    https://pl.aliexpress.com/item/1005005909574887.html
    ?gatewayAdapt=glo2pol

  • 2. Data: 2023-12-09 16:43:19
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 09.12.2023 o 16:04, a a pisze:
    > Miernik Geigera na ścianę za 2 zł, żółty, bezpłatna dostawa
    >
    > https://pl.aliexpress.com/item/1005005909574887.html
    ?gatewayAdapt=glo2pol

    A chcesz naklejkę z Benny Hillem?

    Robert

  • 3. Data: 2023-12-09 17:43:28
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    a a <m...@g...com> napisał(a):
    > Miernik Geigera na ścianę za 2 zł, żółty, bezpłatna dostawa
    > https://pl.aliexpress.com/item/1005005909574887.html
    ?gatewayAdapt=glo2po

    Nie 2 zł, tylko 26 zł i nie miernik, ale atrapa. Zjeżdżaj z tym spamem.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 4. Data: 2023-12-09 18:08:15
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday 9 December 2023 at 17:43:31 UTC+1, Grzegorz Niemirowski wrote:
    > Nie 2 zł, tylko 26 zł i

    czego zawsze srasz jak potrzaskany ?

    2,02zł
    -92%

    Cena z VAT?Dodatkowe 2% zniżki
    ? Free shipping on first order
    ? Szybka dostawa dostawa w 12 dni do Sty 02
    ? Darmowe zwroty w ciągu 15 dni, bez zbędnych pytań
    Radioaktywny licznik geigera Rtro metalowe tabliczki imprezę garażową w kinie tworzy
    malowidło ścienne plakaty znak blaszany
    2.6 30 Recenzje ? 188 sprzedany

    bezpłatna, szybka dostawa

  • 5. Data: 2023-12-09 18:09:50
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/12/2023 18:08, a a wrote:
    > czego zawsze srasz jak potrzaskany ?

    Zauważyłeś już, przygłupie, że to jest rysunek na blaszce, a nie miernik?

  • 6. Data: 2023-12-09 18:17:29
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday 9 December 2023 at 18:10:32 UTC+1, heby wrote:
    > to jest rysunek na blaszce, a nie miernik?

    Naprawdę ?

    A co na to ordynator ?

    Bierz leki i nie pyskuj więcej bo cię zamkną w klatce

  • 7. Data: 2023-12-09 19:20:53
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 09.12.2023 o 18:17, a a pisze:

    > Naprawdę ?
    >
    > A co na to ordynator ?
    >
    > Bierz leki i nie pyskuj więcej bo cię zamkną w klatce

    Sam bierz leki i nie pyskuj bo ci internet odetną.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2023-12-09 19:45:13
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday 9 December 2023 at 19:20:57 UTC+1, RadosławF wrote:

    > Sam bierz leki i nie pyskuj bo ci internet odetną.
    >

    > Pozdrawiam

    Jeżeli to karalna groźba to zgłosiłem Ministrowi Cyfryzacji.

    Po to obaliliśmy komunizm, aby internet stał się symbolem i prawem demokracji.

    Ale widać komuniści chcą nadal reglamentować internet
    jak 40 lat temu szynkę, cytrusy