    From: "JoteR" <u...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Miernik poboru prądu
    Date: Sun, 31 Aug 2014 21:06:16 +0200

    Ktoś tutaj (ToMasz?) podawał niegdyś wartości pobieranego z baterii prądu
    przez telefon z Androidem. Pyatanie - czy ów pomiar odbywał się przez
    aplikację (jaką?) czy przez wbudowane w telefon jakieś sysinfo? Jeśli przez
    aplikację - to czy było to oprogramowanie uniwersalne, czy dedykowane dla
    tego modelu telefonu? Czy dało się również odczytać wartość prądu, jakim
    ładowana jest bateria? Przetrzepałem trochę sklep Google, ale znalazłem
    tylko tonę mniej lub bardziej fikuśnych aplikacji do monitorowania stanu
    naładowania baterii. Ktoś coś podpowie? Generalnie chodzi o pomiary poboru
    prądu i ewentualnie prądu ładowania w tablecie z Biedronki - myTAB mini 3G.

    JoteR