  • 1. Data: 2014-08-23 21:11:20
    Temat: Mini Bike na Drodze ?
    Od: sebolwg <sebolwg@_NOSPAM_onet.pl>

    Witam.Mam takie pytanie odnośnie Mini Bike.
    Gdybym jeździł tym po mieście wiadomo bez papierów
    z Prawem Jazdy kat AM, Policja mogła by mnie jakoś porządnie Ukarać ?

  • 2. Data: 2014-08-24 13:20:29
    Temat: Re: Mini Bike na Drodze ?
    Od: Paula_14 <prosiakpepa@_NOSPAM_gmail.com>

    Jeżeli ma światła i kierunki to raczej nie powinni nic mówić. ;)

    Zgodnie z art.2 pkt.46) ustawy Prawo o ruchu drogowym/ Dz.U.Nr 108 poz 908
    z 2005 roku ze zmianami/ motorower to pojazd jednośladowy lub dwuśladowy
    zaopatrzony w silnik spalinowy o pojemności skokowej nieprzekraczającej 50
    cm3, którego konstrukcja ogranicza prędkość jazdy do 45 km/h

  • 3. Data: 2014-08-24 13:56:08
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Paula_14" <prosiakpepa@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Jeżeli ma światła i kierunki to raczej nie powinni nic mówić. ;)

    Czyli światła i kierunki zastępują dowód rejestracyjny i ubezpieczenie?

    --
    Grzybol