  • 1. Data: 2014-08-22 21:17:42
    Temat: motocykl szosowo-turystyczny
    Od: Maniek22 <pat607@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam potrzebuje porady, jaki motocykl kupić do 125cc na dalsze wypady
    200km. Znalazłem derbi terrę czy opłaca się ją kupić czy raczej coś innego.

  • 2. Data: 2014-08-22 21:21:17
    Temat: Re: motocykl szosowo-turystyczny
    Od: Maniek22 <pat607@_NOSPAM_interia.pl>

    Maniek22 napisal

    > Witam potrzebuje porady, jaki motocykl kupić do 125cc na dalsze wypady
    > 200km. Znalazłem derbi terrę za 4500zł + opłaty opłaca się ją kupić czy
    raczej coś innego. Cena jaką dysponuje to max 4500zł

  • 3. Data: 2014-08-22 21:51:17
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Maniek22" <pat607@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Maniek22 napisal
    > raczej coś innego. Cena jaką dysponuje to max 4500zł

    Schizofrenia?

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2014-08-23 09:11:32
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-08-22 21:17, Maniek22 pisze:
    > Witam potrzebuje porady, jaki motocykl kupić do 125cc na dalsze wypady
    > 200km. Znalazłem derbi terrę czy opłaca się ją kupić czy raczej coś innego.

    Po pierwsze - na 125 to się trochę zmęczysz jadąc te 200 km (realnie
    2.5-3h jazdy), ale da się. Lepiej, żeby moto było wygodne :)
    Po drugie - sprawdź jaką masz dostępność serwisu dla tego moto w swojej
    okolicy, bo nie jest to zbyt popularna marka.
    Po trzecie - ten model ma siodło na dość dużej wysokości, sięgniesz do
    ziemi ?

    Jeśli szukasz czegoś wyższego, jak ten Derbi, to looknij na Hondę
    Varadero 125. Jeśli jednak coś niższego to Honda CBF albo Yamaha YBR.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2014-08-23 10:48:12
    Od: Maniek22 <pat607@_NOSPAM_interia.pl>

    Magic napisal

> [...]

    > Jeśli szukasz czegoś wyższego, jak ten Derbi, to looknij na Hondę
    > Varadero 125. Jeśli jednak coś niższego to Honda CBF albo Yamaha YBR.

    Chciałem kupić coś w stylu BMW 1200 GS coś w tym typie tylko do 125cc
    ewentualnie 250cc

  • 6. Data: 2014-08-23 12:09:38
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-08-23 10:48, Maniek22 pisze:

    > Chciałem kupić coś w stylu BMW 1200 GS coś w tym typie tylko do 125cc
    > ewentualnie 250cc
    Nie ma bokserów o pojemności do 125cm. Ewentualnie możesz dobudować
    atrapy cylindrów.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2014-08-23 12:16:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Piotr Rezmer wrote:

    > Nie ma bokserów o pojemności do 125cm. Ewentualnie możesz dobudować
    > atrapy cylindrów.

    no jak nie ma :)
    http://www.bajaj.com.pe/motocicletas/boxer-125

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2014-08-23 20:43:24
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    > no jak nie ma :)
    > http://www.bajaj.com.pe/motocicletas/boxer-125

    No ale prawdziwe,może nie 125 ale 200 już znajdziesz-Velocette LE200:-)

    A tak swoją szosą Masti znasz rozmiary łożysk dyfra R1100? Poszły mi się
    lekko bujać,ale 83kk to chyba niezły wynik.

    Tomek
    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2014-08-23 21:19:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Monster wrote:

    > A tak swoją szosą Masti znasz rozmiary łożysk dyfra R1100? Poszły mi się
    > lekko bujać,ale 83kk to chyba niezły wynik.

    gdzieś powinienem mieć serwisówkę to zobaczę.

  • 10. Data: 2014-08-23 21:58:46
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    > gdzieś powinienem mieć serwisówkę to zobaczę.

    Ok,dzięki

    Tomek
    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem