  • 1. Data: 2009-06-04 20:28:09
    Temat: Minuty, pieniądze z abonamentu-ORANGE
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Jaka kwotę Orange powinno mi odliczyć za 6 minut i 52 sekundy rozmowy + 1
    sms specjalny za 1 zł.?
    Zeszło mi z moich pieniedzy/abonamentu za to co wyżej podałam: 7,78 zł.
    Tak jakoś dziwnie szybko i dużo mi ubywa środków z mojego abonamentu, że
    od trzech dni dokładnie wszystko sprawdzam i liczę ile minut zeszło i ile
    mi danego dnia lub dwóch dni ubyło na koncie.

    --
    animka

  • 2. Data: 2009-06-04 20:35:40
    Temat: Re: Minuty, pieniądze z abonamentu-ORANGE
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

    A jakie masz stawki? Bo szklana kula w naprawie :-) Chociaż wydaje się, że
    naprawdę sporo sobie policzyli
    --
    Pozdrawiam,
    Szymon

  • 3. Data: 2009-06-04 21:11:35
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

> [...]
    > od trzech dni dokładnie wszystko sprawdzam i liczę ile minut zeszło i ile
    > mi danego dnia lub dwóch dni ubyło na koncie.

    A matematyki to gdzie cię uczyli?

    ((7,78 zł - 1,22 zł) / (6*60+52)) * 60

    i masz stawkę za minutę.

  • 4. Data: 2009-06-05 00:25:45
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Marcin Wasilewski pisze:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A matematyki to gdzie cię uczyli?
    >
    > ((7,78 zł - 1,22 zł) / (6*60+52)) * 60

    Ale w bilingu na orange online to nie ma jeszcze Vat-u doliczanego.
    Dopiero przy fakturze doliczają.

    > i masz stawkę za minutę.

    Stawka za minutę z tego wychodzi w zaokrągleniu 0,24 grosze i jak pomnożę
    przez 8 minut =1,92
    Albo ja liczyć nie umiem, ale mi wychodzi, że ukradli mi w tylko 2 dni ( a
    jest tych dni sporo wiecej) 5,86 zł. minus ten 1 zł za sms.
    Miałam do wykorzystania coś ok.175 zł mojego abonamentu (także z okresu
    poprzedniego, bo prawie wcale z komórki nie dzwonilam) i od 16-go maja
    pieniądze się szybko upłynniły. Zostało na dzisiaj do wykorzystania tylko
    68 zł.

    Były już takie nieprzyjemne sytuacje, że mi przez 3 m-ce nie doliczali
    punktów Profit za rzekome nieterminowe oplacanie faktur. Dopatrzyłam się
    tego na orange online w Proficie. Strasznie sie wkurzyłam i zadzwoniłam do
    tego Profitu prosząc, żeby sprawdzili mje przelewy, bo ja płacę grubo
    przed terminem. Termin mam na 30-go a przelew wysyłam zawsze niedzy
    22-24-tym. Pani z Profitu brakujące punkty mi dopisała, ale te linijki z
    nieterminowymi opłatami za faktury dalej wiszą co bardzo mi się niepodoba.
    Nie chcą informatycy poprawić chociażby "nieterminowe opłacenie faktury"
    na : "pomyłka pracownika, przepraszamy". Z tego co mi powiedzieli, że
    informatyk nie moze poprawić, bo taki jest program,hahaha...ale chyba o to
    chodzi, żeby się ludzie nie dopatrzyli, żeby wszystko było zamotane.

    --
    animka

  • 5. Data: 2009-06-05 01:50:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 05 Jun 2009 02:25:45 +0200, Animka wrote:

    >Ale w bilingu na orange online to nie ma jeszcze Vat-u doliczanego.
    >Dopiero przy fakturze doliczają.

    >Stawka za minutę z tego wychodzi w zaokrągleniu 0,24 grosze i jak pomnożę
    >przez 8 minut =1,92

    Hm .. a matematyki to gdzie Cie uczyli ?

> [...]
    >poprzedniego, bo prawie wcale z komórki nie dzwonilam) i od 16-go maja
    >pieniądze się szybko upłynniły. Zostało na dzisiaj do wykorzystania tylko

    A jestes pewna ze to dobre dane ? W prepaid Orange'owi sie myla te
    wszystkie konta promocyjne i wierzyc bilingowi nie mozna, ale liczy
    dobrze, moze na fakturze tez bedzie dobrze.
    A jak bedzie zle - billing w reke i sie wyjasni.

    Nie jest to numer przeniesiony do Play ?
    A moze roaming zagraniczny ?

    J.

  • 6. Data: 2009-06-05 06:46:34
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 05 Jun 2009 02:25:45 +0200, Animka napisał(a):

    > Z tego co mi powiedzieli, że
    > informatyk nie moze poprawić, bo taki jest program

    Oni wszędzie mają takie programy. Prosiłem o zwiększenie "kwoty
    miesięcznego zobowiązania" czy jak to tam -- żebym mógł z abonamentu
    więcej prepaidów zasilać -- a kudy tam "system nie pozwala".

    Mam wrażenie, że cały Ornąż przeszedł na AJAXA i stąd te jazdy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 7. Data: 2009-06-05 12:54:17
    Temat: Re: Minuty, pienišdze z abonamentu-ORANGE
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    J.F. pisze:

    > Hm .. a matematyki to gdzie Cie uczyli ?

    Sorry. 0,24 zł.

> [...]
    > dobrze, moze na fakturze tez bedzie dobrze.
    > A jak bedzie zle - billing w reke i sie wyjasni.

    Biling raczej nie za bardzo wyjaśni. Trzeba na bieżąco sprawdzać ile z
    konta zeszło (najlepiej codziennie).
    Wklejam to co sobie zanotowałam w notatniku pod wklejonymi połączeniami:
    " Na dzień 02.06 2009 jest 73.53 zł do wykorzystania. Godzina 23:57"
    "Na dzień 4 czerwca godzina 11:10 jest do wykorzystania 65,75 zł. Różnica
    7,78 za 6 minut 52 sekundy+1 zł za sms specjalny"

    > Nie jest to numer przeniesiony do Play ?
    > A moze roaming zagraniczny ?

    Nie. Od ponad 10 lat mam abonament w Idea/Orange. "Nowy Twój Plan".

    --
    animka