  • 1. Data: 2009-06-05 08:10:09
    Temat: roaming w Erze ;-)
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W internecie jeszcze nie ma, ale w Gazecie Wyborczej jest płatny
    komunikat: od 1 lipca roaming w Tak-Tak i czymś tam jeszcze drożeje,
    podobnie owe 44 grosze do EU.

    Chyba znów plus dla Plejowatego.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 2. Data: 2009-06-05 08:15:22
    Temat: Re: roaming w Erze ;-)
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 05 Jun 2009 08:10:09 +0000, Olgierd napisał(a):

    > podobnie owe 44 grosze do EU.

    Oczywiście w Heyah, zapomniałem dodać.

  • 3. Data: 2009-06-05 08:36:46
    Od: " " <w...@g...pl>

    Olgierd <n...@n...problem> napisał(a):

    > W internecie jeszcze nie ma, ale w Gazecie Wyborczej jest płatny
    > komunikat: od 1 lipca roaming w Tak-Tak i czymś tam jeszcze drożeje,
    > podobnie owe 44 grosze do EU.
    >
    > Chyba znów plus dla Plejowatego.

    W Heyah nic się nie zmieniło, wciąż są 44 grosze do krajów UE.

    Zmiana cen tylko w prepaidzie, w abonamencie i Mixie zostają stare. nowe ceny
    to efekt zmian stawki narzucanej przez KE, jest ona ustalana i rozliczana w
    euro, zatem zmiana kursu spowodowała, że w Polsce doszło do podwyżki

  • 4. Data: 2009-06-05 08:51:05
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    w...@g...pl pisze:

> [...]
    > to efekt zmian stawki narzucanej przez KE, jest ona ustalana i rozliczana w
    > euro, zatem zmiana kursu spowodowała, że w Polsce doszło do podwyżki

    No popatrz, a w abonamencie i miksie do podwyżki nie doszło. Cuda, "unia
    kazała", a oni nie podwyższyli.

    Ustalana jest cena maksymalna, wyrażona w euro. Nic nie stoi na
    przeszkodzie, żeby u operatora ceny były niższe. Wiadomo, nie odważyli
    się podwyższyć cen w abo i mix ze względu na możliwość wypowiedzenia
    umowy. Za to klientów na kartę mogą tak potraktować bezkarnie.

    Marek

  • 5. Data: 2009-06-05 08:59:14
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> napisał w
    wiadomości news:h0al8o$f4t$1@news.interia.pl...
    > w...@g...pl pisze:
    >
    > umowy. Za to klientów na kartę mogą tak potraktować bezkarnie.

    Czesciej jednak dziala to w druga strone. Rynek wymusza obnizke w
    prepaidach, a abonamentowcow i miksiakow z cyrografem doi sie ile wlezie.
    Tak wiec nie ma co narzekac.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-06-05 09:07:08
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 05 Jun 2009 08:36:46 +0000, napisał(a):

    > W Heyah nic się nie zmieniło, wciąż są 44 grosze do krajów UE.

    Hmm już nie mam tej Wyborczej, ale wydaje mi się, że było tam, że z 44 na
    59 groszy. Ale może mi się coś pozajączkowało.

  • 7. Data: 2009-06-17 13:47:27
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    > W Heyah nic się nie zmieniło, wciąż są 44 grosze do krajów UE.

    I co? http://telepolis.pl/news.php?id=15160

    ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu?