    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Minuty, pienišdze z abonamentu-ORANGE
    Date: Fri, 05 Jun 2009 14:54:17 +0200

    J.F. pisze:

    > Hm .. a matematyki to gdzie Cie uczyli ?

    Sorry. 0,24 zł.

    > A jestes pewna ze to dobre dane ? W prepaid Orange'owi sie myla te
    > wszystkie konta promocyjne i wierzyc bilingowi nie mozna, ale liczy
    > dobrze, moze na fakturze tez bedzie dobrze.
    > A jak bedzie zle - billing w reke i sie wyjasni.

    Biling raczej nie za bardzo wyjaśni. Trzeba na bieżąco sprawdzać ile z
    konta zeszło (najlepiej codziennie).
    Wklejam to co sobie zanotowałam w notatniku pod wklejonymi połączeniami:
    " Na dzień 02.06 2009 jest 73.53 zł do wykorzystania. Godzina 23:57"
    "Na dzień 4 czerwca godzina 11:10 jest do wykorzystania 65,75 zł. Różnica
    7,78 za 6 minut 52 sekundy+1 zł za sms specjalny"

    > Nie jest to numer przeniesiony do Play ?
    > A moze roaming zagraniczny ?

    Nie. Od ponad 10 lat mam abonament w Idea/Orange. "Nowy Twój Plan".

    --
    animka