  • 1. Data: 2009-06-04 19:20:45
    Temat: nokia 6310 oddałem do naprawy
    Od: " A." <a...@N...gazeta.pl>

    Uszkodziłem telefon, nie włączał się. Oddałem do naprawy. Po naprawieniu
    okazało się, ze zniknęły wszystkie kontakty. Jak to możliwe? Mialem zapisane
    w telefonie, właśnie dlatego naprawiałem, żeby je odzyskać - czy to możliwe,
    że zniknęły, czy ktoś zrobił mnie w chuja i wcisnął jakieś gorsze części?

  • 2. Data: 2009-06-04 20:03:23
    Temat: Re: nokia 6310 oddałem do naprawy
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    A. pisze:

    > okazało się, ze zniknęły wszystkie kontakty. Jak to możliwe?

    Np aktualizowali soft lub jakiś twardy reset..

    --
    pzdr, Piotr M

  • 3. Data: 2009-06-04 20:36:34
    Od: Dlugi <m...@i...pl>

    A. pisze:
> [...]
    > że zniknęły, czy ktoś zrobił mnie w chuja i wcisnął jakieś gorsze części?

    Po prostu zmienili ci soft - to się wiąże ze skasowaniem danych w
    telefonie. Mogli cię o tym uprzedzić - to byś sobie zrobił kopię zapasową

  • 4. Data: 2009-06-04 21:45:16
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    Dlugi pisze:
    /.../
    > Po prostu zmienili ci soft - to się wiąże ze skasowaniem danych w
    > telefonie. Mogli cię o tym uprzedzić - to byś sobie zrobił kopię zapasową

    Jak jeśli telefon się nie włączał?
    A tak w ogóle, - pi-si-sut nie kopie.

    ALex

  • 5. Data: 2009-06-05 04:47:56
    Od: " A." <a...@g...pl>

    ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski) <a...@g...torun.pl> napisał(a):

    > Dlugi pisze:
    > /.../
    >
    > Jak jeśli telefon się nie włączał?
    > A tak w ogóle, - pi-si-sut nie kopie.
    >
    > ALex

    No tak, będę mądrzejszy. Zlewałem stworzenie kopii to teraz mam.
    dzięki wszystkim za odpowiedzi.

    Mogli uprzedzić, ale teraz to tylko żal.

    Pozdrowienia.

  • 6. Data: 2009-06-05 05:26:59
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    A. pisze: