  • 11. Data: 2010-07-29 16:45:15
    Temat: Re: Mitshubishi Pajero vs?
    Od: "news" <o...@o...vrew>

    > W terracanie występuje także 2.9 TD, który jest jednostką Mercedesa.

    mowa byla o wspolnych silnikach z pajero
    2,9 to jest crdi na kaman rejlu

  • 12. Data: 2010-07-29 21:07:34
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "news" <o...@o...vrew> napisał

    > sa dwa takie same silniki. 2,5td oraz 3,5 benzyna. reduktory i skrzynie te
    > same.

    Wersja 2.5 td byla produkowana krotko na samym poczatku. Byl to silnik z
    Gallopera. Wersja ta nie byla dostepna w Europie. Terracan byl dostepny z
    z silnikiem 2.9 CRDI. Mitsubishi tego silnika nie uzywalo. Skrzynie biegow
    i reduktory sa inaczej zestopniowane i nie sa zamienne - sa wiec inne.
    Terek prowadzi sie inaczej od Pajero i ma od niego gorsze wlasnosci
    terenowe, ma mniejszy przeswit itd, itp. To naprawde nie sa takie same
    auta.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 13. Data: 2010-07-29 23:54:12
    Od: "news" <o...@o...vrew>

> [...]
    > Terek prowadzi sie inaczej od Pajero i ma od niego gorsze wlasnosci
    > terenowe, ma mniejszy przeswit itd, itp. To naprawde nie sa takie same

    zacznijmy od tego ze 2,5 to silnik mitsubishi ktory wkladali do gallopera.
    pozniej tlukli go na licencji, choc do konca pewnosci nie ma mimo napisu
    hyundaj na pokrywie zaworow. do dnia dzisiejszego wiele czesci orginalnych
    ma ten sam indeks zarowno w hyundaiu jak i w mitsubishi.
    wlasnosci terenowe zazwyczaj sa dokladnie takie same jak kazdego pajero2 z
    ES, czasem nawet lepsze(lsd w terku), czasem gorsze (bywaly p2 es z blokada
    tylnego mostu) . terracan ma dokladnie to samo zawieszenie na takiej samej
    ramie wiec i przeswit jest taki sam. chyba ze masz na mysli jakies pierdoly
    w stylu progi czy plastikowe oslony, ktore z definicji trzeba zdemontowac.

  • 14. Data: 2010-07-30 00:39:55
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

> [...]
    > przeswit jest taki sam. chyba ze masz na mysli jakies pierdoly w stylu progi
    > czy plastikowe oslony, ktore z definicji trzeba zdemontowac.

    Pisze o autach bez modyfikacji. A np przedni zderzak w Terku jest plastikowy
    i umieszczony jest nizej niz w Pajero. Ja wiem ze wszystko to zweryfikuje sie
    w terenie i po pierwszej wklejce nie bedzie problemu ze zderzakiem :)
    Z Terracana zaczeli robic SUVa i trzeba troszke popracowac zeby wrocic do
    tego co Pajero ma odrazu. W moim odczuciu Terracan lepiej prowadzi sie
    po czarnym niz Pajero - pewnie to kwestia amortyzatorow. Oba auta warto
    jednak nieco podliftowac i wszystko sie wyrowna. Tak czy owak Terracan czy
    Galloper to bedzie zawsze prawie Pajero...prawie :)
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 15. Data: 2010-07-30 01:41:33
    Od: "news" <o...@o...vrew>

> [...]
    > jednak nieco podliftowac i wszystko sie wyrowna. Tak czy owak Terracan czy
    > Galloper to bedzie zawsze prawie Pajero...prawie :)

    terracan lepiej prowadzi sie po czarnym niz pajero poniewaz zazwyczaj jest
    od niego wiele lat mlodszy a co za tym idzie mniej wytyrany. ot i cala
    filozofia :P