  • 1. Data: 2010-07-28 23:24:32
    Temat: autostrady na Slowacji
    Od: k...@...pl

    a jak wyglada sprawa jazdy autostradami po Slowacji?

    za free, platne czy jakies winietki trzeba kupic?

  • 2. Data: 2010-07-28 23:33:10
    Temat: Re: autostrady na Slowacji
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <k...@...pl> napisal w wiadomosci
    >a jak wyglada sprawa jazdy autostradami po Slowacji?
    >
    > za free, platne czy jakies winietki trzeba kupic?

    Platne, winietka 32 zl za tydzien.

  • 3. Data: 2010-07-28 23:34:15
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > za free, platne czy jakies winietki trzeba kupic?

    umierz googla?

    jk

  • 4. Data: 2010-07-28 23:35:50
    Od: k...@...pl

    Dzieki bardzo

  • 5. Data: 2010-07-29 00:08:13
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Uzytkownik nadaje:
    >a jak wyglada sprawa jazdy autostradami po Slowacji?

    Jesli wazysz ponad 3,5 tony to dostaniesz GPS który ci policzy platne
    odcinki i dostaniesz fakture.
    http://www.roadtraffic-technology.com/news/news75089
    .html

  • 6. Data: 2010-07-29 09:47:28
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    > Uzytkownik <k...@...pl> napisal w wiadomosci

    > Platne, winietka 32 zl za tydzien.

    Kolo 10 EUR kosztuje miesiac

  • 7. Data: 2010-07-29 10:15:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Inead" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci news:

    > Kolo 10 EUR kosztuje miesiac

    Oj chyba wiecej, na stacji w Zwardoniu za miesieczna chcieli 60 zl.

  • 8. Data: 2010-07-29 11:03:56
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 10:15:39 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Oj chyba wiecej, na stacji w Zwardoniu za miesieczna chcieli 60 zl.

    Nie, 10 euro, tj. obecnie koło 42 zł.
    Ja 2 lata temu kupowałem w takim sklepie-kiosku już po stronie
    słowackiej, ceny oficjalne.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2010-07-29 11:59:27
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-07-28 23:24, k...@...pl pisze:
    > a jak wyglada sprawa jazdy autostradami po Slowacji?
    >
    > za free, platne czy jakies winietki trzeba kupic?

    http://www.lmgtfy.com/?q=winiety+s%C5%82owacja

    mario

  • 10. Data: 2010-07-30 10:10:26
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > Nie, 10 euro, tj. obecnie koło 42 zł.

    Dokładnie 9,90?, miesięczna.
    Tydzień temu jechałem. W Polsce przed Cieszynem można kupić taką winietkę za
    58zł. Nie skorzystałem. Kupiłem na pierwszej słowackiej stacji benzynowej.

    (dla zdziwionych - jechałem drogą E75 przez czeski Cieszyn w lewo na
    Słowację, nie wjeżdżając na płatne czeskie drogi)

    Paweł