  • 1. Data: 2010-07-29 00:04:11
    Temat: Mitshubishi Pajero vs?
    Od: "Doby" <l...@a...pl>

    Witam,
    chce zmienic auto i wybor padl na SUV/Terenowke - najlepiej rocznik 2007
    (finanse),
    zastanawiam sie nad Mitshubishi Pajero 3.2 DiD - nigdy nie mialem japonczyka
    i boje sie wtopy (z tego co sie nasluchalem od znajomych o nowszych Pajero):

    -awarie ukladu przeniesienia napedu
    -uwazac na skrzynie biegow

    Podobno jak cos z tego padnie, to naprawy kosmicznie drogie ...

    Wiec moze jakies alternatywy:

    -niezawodny
    -duzy bagaznik
    -nie za drogi w serwisowaniu
    -dobry naped 4x4

    Zastanawiam sie tez nad VW Tuaregiem - podobno auto nie do zdarcia, tylko w
    zakupie duzo drozsze..

  • 2. Data: 2010-07-29 09:17:19
    Temat: Re: Mitshubishi Pajero vs?
    Od: "MiKhau" <J...@w...pl>

    Moze coś ze stajni Hyundai ?
    Znajomy jeździ Terracanem 2,9 CRDi i ... nie slyszę o zadnych awariach.
    Dobry napęd, całkiem ekonomiczny.
    Auto może nie prestiżowe, ale trzeci rok bezawaryjne.

    Pozdr. MK

  • 3. Data: 2010-07-29 09:21:51
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-07-29 09:17, MiKhau pisze:
    > Znajomy jeździ Terracanem

    Terracan to stare pajero.
    P.

  • 4. Data: 2010-07-29 09:25:44
    Od: "MiKhau" <J...@w...pl>

    > Terracan to stare pajero.
    > P.

    yy... raczej galooper to pajero, a terracan jest wytaźnie wiekszy, jakby za
    duży jak na pajero.
    Chociaż nie znam historii powstawania.
    Pzdr

    MK

  • 5. Data: 2010-07-29 09:34:19
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > yy... raczej galooper to pajero, a terracan jest wytaźnie wiekszy, jakby za
    > duży jak na pajero.

    Wygląda na to, że masz rację.
    Jakoś automatycznie błędnie skojarzyłem Galoppera i Terracana jako te
    same konstrukcje.
    P.

  • 6. Data: 2010-07-29 09:57:09
    Od: "news" <o...@o...vrew>

    > Wygląda na to, że masz rację.
    > Jakoś automatycznie błędnie skojarzyłem Galoppera i Terracana jako te same
    > konstrukcje.

    gowno ma nie racje:)
    galloper to pajero 1
    terracan to pajero 2

  • 7. Data: 2010-07-29 12:20:04
    Od: "MiKhau" <J...@w...pl>

    > gowno ma nie racje:)
    > galloper to pajero 1
    > terracan to pajero 2

    Uo i wszystko jasne

    MK

  • 8. Data: 2010-07-29 13:33:15
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "news" <o...@o...vrew> napisał

    > terracan to pajero 2

    Inny silnik, inny reduktor, inna skrzynia, inne nadwozie,
    inne wnetrze...Taka sama jest rama.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 9. Data: 2010-07-29 16:08:53
    Od: "news" <o...@o...vrew>

    > Inny silnik, inny reduktor, inna skrzynia, inne nadwozie,
    > inne wnetrze...Taka sama jest rama.

    sa dwa takie same silniki. 2,5td oraz 3,5 benzyna. reduktory i skrzynie te
    same.
    zapewne masz na mysli skrzynie superselect ktora wystepowala w niektorych
    modelach.

  • 10. Data: 2010-07-29 16:43:30
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "news" <o...@o...vrew> napisał w wiadomości

> [...]
    > same.
    > zapewne masz na mysli skrzynie superselect ktora wystepowala w niektorych

    W terracanie występuje także 2.9 TD, który jest jednostką Mercedesa.

    Jurand.