  • 1. Data: 2010-07-28 23:14:31
    Temat: Gdzie w Wawie zdemontuje kratke (z papierami i badaniem tech.)
    Od: p...@a...pl

    Witam
    gdzie w Warszawie zdemontuje kratke i zrobie badania techniczne do
    zamiany ciezarowy-osobowy? Ceny? Kratke moge sobie odkrecic sam.
    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2010-07-29 21:07:39
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 28 Jul 2010 14:14:31 -0700 (PDT), p...@a...pl wrote:

    >gdzie w Warszawie zdemontuje kratke i zrobie badania techniczne do
    >zamiany ciezarowy-osobowy? Ceny? Kratke moge sobie odkrecic sam.

    Autocom na Wolskiej.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2010-07-30 23:02:06
    Od: e-Shrek <e...@w...wp.pl>

    Dnia Wed, 28 Jul 2010 14:14:31 -0700 (PDT), p...@a...pl napisał(a):

    > Witam
    > gdzie w Warszawie zdemontuje kratke

    W dowolnym warsztacie samochodowym. Tylko najpierw ustal ile.

    > i zrobie badania techniczne do
    Na dowolnej stacji kontroli

    > zamiany ciezarowy-osobowy? Ceny? Kratke moge sobie odkrecic sam.
    Ale i tak musisz miec fakture :-)

    --
    Pozdrawiam,
    e-Shrek

  • 4. Data: 2010-08-06 14:22:43
    Od: "lojti" <n...@o...pl>

    kupilem w 2008 roku berlingo ciezarowego ale kanapa z tylu byla, pasy tez.
    Kratke juz wypierniczyl poprzedni wlasciciel pomimo ze autko mial
    zarejestrowane jako ciezarowe. Nie potrzebowalem auta ciezarowego i chcialem
    go przerejestrowac na osobowy.
    Przerobka polegala na wykreceniu 2ch srub z podlogi bagaznika ( podnosnikiem
    w gore - klucz - 2min roboty ) - papierek z pieczatka przerobki na osobowke
    200zl :)
    potem po przerobieniu na osobowy musialem pojechac na stacje diagnostyczna
    na przeglad :) czy autko spelnia wymigi autka osobowego- 2gi papierek z
    pieczatka 180zl :)

    razem przerobka na osobowke kosztowala mnie 380zl a polegala ona na
    wykreceniu 2ch srubek z podlogi od spodu :)

    ja rozumiem jak jest ciezarowy bez kanapy tylnich pasów itp to rzeba to
    wszystko pomontowac.
    ale w takim przypadku jak moj ( kanapa jest pasy sa - kratki nie ma )
    powinienem pojechac na stacje diagnostyczna i dostac papier ( powiedzmy ze
    20zl moglbym dac za taki papier ) ze autko spelnia wymogi autka osobowego
    ale 20zl ot nie 380 :)
    cisnienie mi sie podnioslo wtedy...

    Uzytkownik <p...@a...pl> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...