  • 1. Data: 2009-04-21 19:41:40
    Temat: Darmowy internet 5MB w Era Tak Tak ;)
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Dostałem dziś SMS-a:

    Od: Tak Tak
    "Tak Tak ma dla Ciebie bezplatny (30 dni) pakiet 5 MB na Internet!
    Korzystaj w telefonie jak w PC z: Onet, WP, Nasza-Klasa. Wyslij bezplatny
    SMS: A5 na 8025."

    No to ziu! Poszło A5 na 8025.
    W odpowiedzi:

    Od: 8025
    "Tak Tak: Aktywacja 5 MB za 5 zl winna nastapic w ciagu 24 godzin -
    powiadomimy Cie o tym w osobnym SMS."

    No to teraz zobaczymy... Czy łyknie z automatu piątaka. Ciekawe też, czy
    będzie dostęp do czegoś innego niż Onet, WP, Nasza-Klasa :/

    Maciek.

  • 2. Data: 2009-04-21 19:50:18
    Temat: Re: Darmowy internet 5MB w Era Tak Tak ;)
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    Maciek pisze:
> [...]
    >
    > No to teraz zobaczymy... Czy łyknie z automatu piątaka. Ciekawe też, czy
    > będzie dostęp do czegoś innego niż Onet, WP, Nasza-Klasa :/

    Uwazaj zebys sie nie przjechal na tej promocji. Znajac Ere to moze sie
    okazac, ze jak tego sam nie deaktywujesz to za iles tam dni Era sobie
    zacznie za ta usulgue pobierac kaske z konta.

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 3. Data: 2009-04-21 20:17:46
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "perszing" <m...@w...pl.pl> napisał
    > Uwazaj zebys sie nie przjechal na tej promocji.

    No to właśnie uważam. Po każdej rozmowie zapisuję stan konta i zobaczymy czy
    się zmieni po otrzymaniu sms-a z info o aktywacji darmowego pakietu. A
    nóżwidelec mają tylko jeden szablon sms na obie okazje?

    > Znajac Ere to moze sie okazac, ze jak tego sam nie deaktywujesz to za iles
    > tam dni Era sobie zacznie za ta usulgue pobierac kaske z konta.

    Niech pobierają. Byle zostało 50 zł na przeniesienie numeru :P
    Spokojna głowa, nie odpuszczę im tak łatwo, jeśli dadzą ciała.

    Maciek.

  • 4. Data: 2009-04-21 20:21:56
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    Maciek pisze:
    > Niech pobierają. Byle zostało 50 zł na przeniesienie numeru :P
    > Spokojna głowa, nie odpuszczę im tak łatwo, jeśli dadzą ciała.

    To nie odpuszczanie lepiej zacznij od przeczytania regulaminu uslugi. :)

    p.

  • 5. Data: 2009-04-21 21:10:41
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

    > "Tak Tak ma dla Ciebie bezplatny (30 dni) pakiet 5 MB na Internet!

    > "Tak Tak: Aktywacja 5 MB za 5 zl winna nastapic w ciagu 24 godzin -

    Darmowy czy za 5 zł?
    Za 5 zł gdzie indziej dają 25MB.

    --
    Radosny

  • 6. Data: 2009-04-22 07:50:56
    Od: RBprv <x...@o...pl>

    > No to teraz zobaczymy... Czy łyknie z automatu piątaka. Ciekawe też, czy
    > będzie dostęp do czegoś innego niż Onet, WP, Nasza-Klasa :/
    >
    > Maciek.

    Nie łyknie tych 5PLN. Miałem tak na karcie ze stanem 10gr i włączyli.
    Jako ciekawostke podam że zrobiłem jeszcze debet na ok 5PLN bo
    podłączyłem komórke do komputera i pobrał ok 15MB danych i wysłał jakieś
    2MB.

  • 7. Data: 2009-04-22 09:42:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Niech pobierają. Byle zostało 50 zł na przeniesienie numeru :P
    > Spokojna głowa, nie odpuszczę im tak łatwo, jeśli dadzą ciała.

    Moze nie dadza - miesiac bezplatnie, potem trzeba placic, sam sie
    zgodziles.
    Choc tak tym razem nawet nie wspomnielio regulaminie uslugi.

    Znajac Ere przysla pod koniec cos o przedluzeniu platnej uslugi i
    bedziesz mial szanse sie wycofac.

    J.

  • 8. Data: 2009-04-22 10:17:25
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

> [...]
    >
    > No to teraz zobaczymy... Czy łyknie z automatu piątaka. Ciekawe też, czy
    > będzie dostęp do czegoś innego niż Onet, WP, Nasza-Klasa :/

    ja bym na twoim miejscu już to wyłączył - moja mama włączyła sobie różne
    takei bzdety niby darmowe - ale aktywując raz zgadzasz się na comiesięczna
    aktywację - przynajmniej tak było z kilkoma bzdyami które ona sobie
    włączyła - wyłączenie jednego z serwisów okazało się trudniejsze niż by
    można się spodziewać i codziennie zżerało 40 gr za usługę smsa z biometrem z
    dowcipami i jakieś inne świństwo

  • 9. Data: 2009-04-23 20:04:03
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "RBprv" <x...@o...pl> napisał
    > Nie łyknie tych 5PLN. Miałem tak na karcie ze stanem 10gr i włączyli.

    No cóż. Sms-a z potwierdzeniem włączenia "5 MB" nie dostałem a minęło ponad
    48 godzin. A może to kwestia, że wysyłałem w W-wie a teraz jestem nad
    morzem? ;)
    Dziadostwo... To jest przyczyna. Sprzedawanie starterów z numerami, które są
    aktywne. Kasowanie zgłoszeń o problemie w systemie BOA bez choćby jednej
    próby ich rozwiązania. Skandaliczne zachowanie pracowników salonu firmowego.
    Chyba wystarczająco dużo powodów, żeby się uwolnić...

    Maciek.

  • 10. Data: 2009-04-26 19:14:09
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Maciek"
    > No cóż. Sms-a z potwierdzeniem włączenia "5 MB" nie dostałem a minęło
    > ponad 48 godzin.

    A jednak... Obudzili się i dziś o 7:22 zostałem zaszczycony informacją
    "Tak Tak:Juz masz aktywne 5 MB za 5 zl."
    A potem o 8:13, że "[...] Omnix Max jest juz aktywny, pierwszy miesiac
    transmisji danych gratis. Wejdz na wap.eraomnix.pl i korzystaj swobodnie!
    Wiecej info na www.eraomnix.pl".

    To tyle, dziękuję za uwagę i uwagi :)

    Maciek.