  • 1. Data: 2020-05-27 13:55:41
    Temat: "Moc nadajników"
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    Zna ktoś może szczegóły reklamowanej akcji  T-Mobile - "Zwiększamy moc
    nadajników"?

  • 2. Data: 2020-05-27 14:02:28
    Temat: Re: "Moc nadajników"
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 27/05/2020 12:55 PM, Trybun wrote:

    > Zna ktoś może szczegóły reklamowanej akcji  T-Mobile - "Zwiększamy moc
    > nadajników"?

    Podobno folie aluminiowa pod czapka potrafi przepalic. ;)

  • 3. Data: 2020-05-28 11:00:54
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 27.05.2020 o 14:02, Rothelostronertheron Gethreveneusenthor pisze:
    > Trybun <L...@j...cb> wrote...
    >

    > T-QrwoTele, to szkopska """firma""" jak wam
    > zwiększą moc, to sobie przypomnicie lata
    > 1939 - 1945 !!!

    Interesuje mnie jakość świadczonych usług a nie narodowość operatora.
    Duży plus dla T-M za rozbudowę sieci i tego że próbuje cywilizować
    dzikie tereny na wschód od Odry.

  • 4. Data: 2020-05-28 11:01:07
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 27.05.2020 o 14:02, 2late pisze:

    > Podobno folie aluminiowa pod czapka potrafi przepalic. ;)
    >
    > Pozdrawiam

    Czapki z aluminiowej folii to na kosmitów a nie szwabów.

  • 5. Data: 2020-05-28 11:10:52
    Od: z <...@...pl>

    O widzisz. Cała nadzieja w timobajlu.
    Jak zwiększą moc to będę miał zasięg.

    5G mogą sobie w dupę wsadzić ;-)

  • 6. Data: 2020-05-28 13:42:25
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 28.05.2020 o 11:10, z pisze:
    > O widzisz. Cała nadzieja w timobajlu.
    > Jak zwiększą moc to będę miał zasięg.
    >
    > 5G mogą sobie w dupę wsadzić ;-)

    Trudno powiedzieć,. Nigdzie w necie nie widać odnośnika do tej reklamy o
    zwiększaniu mocy nadajników.

    Jasne, tym bardziej że  to kolejne papierowe dane.

  • 7. Data: 2020-05-28 14:07:41
    Od: z <...@...pl>

    Ale od jakiegoś miesiąca zamiast Plusa używam T-M i jest lepiej.
    Kiedyś plus był lepsiejszy. ;-)

  • 8. Data: 2020-05-28 17:56:52
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 28.05.2020 o 14:07, z pisze:
    > Ale od jakiegoś miesiąca zamiast Plusa używam T-M i jest lepiej.
    > Kiedyś plus był lepsiejszy. ;-)

    W ogóle te tzw polscy operatorzy (Plus, Play) jakos zaczęli w piórka
    obrastać. Zupełnie niedawno w salonie Play nie chcieli mi sprzedać
    telefonu za gotówkę!

    Co do Plusa to nie zgadzam się że to dopiero teraz - zawsze tą firmę
    widziałem jako jeden duży Minus.

  • 9. Data: 2020-06-02 21:48:14
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-28 o 11:10, z pisze:
    > O widzisz. Cała nadzieja w timobajlu.
    > Jak zwiększą moc to będę miał zasięg.

    Jak zwiększą moc nadajników, to będziesz miał "zasięg" w postaci ładnej
    dekoracji, czyli większej ilości kresek na ekraniku oraz zwiększonej
    dawki promieniowania przyjmowanej dzień i noc przez ciebie i całe
    otoczenie. Nic więcej. Nadal sobie nie porozmawiasz.

  • 10. Data: 2020-06-02 22:06:51
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-06-02 o 21:48, Poldek pisze:

> [...]
    > dawki promieniowania przyjmowanej dzień i noc przez ciebie i całe
    > otoczenie. Nic więcej. Nadal sobie nie porozmawiasz.

    Czyli polecasz wyłączanie telefonu na noc? A jak ktoś sobie ustawi budzik?