  • 31. Data: 2020-06-29 10:52:40
    Temat: Re: "Moc nadajników"
    Od: trybun <L...@j...cb>

    W dniu 22.06.2020 o 16:56, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > A wzmocnili ? Transmisja ma dwie strony, nie wystarczy wzmocnic moc
    > nadajnika BTS, trzeba jeszcze odebrac sygnal z telefonow.
    >
    > J.

    Właśnie klientów chciałem zapytać.

    Bo to w sumie nie są nadajniki a przekaźniki. To za ich słabą mocą stoją
    te wszystkie problemy z zasięgiem.

  • 32. Data: 2020-06-30 08:12:06
    Temat: Re: "Mocz z nadajników"
    Od: z <...@...pl>

    Ale zachowujesz się jak gimbaza na wakacjach ;-)

  • 33. Data: 2020-07-03 00:50:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Poldek" rca5vb$5k2$...@g...aioe.org

    > Tu nie chodzi o temperaturę, tylko o wpływ promieniowania na komórki.

    Efektem tego wpływu jest podniesienie temperatury.
    Potrzeba wyższych częstotliwości -- by psuć DNA.
    (mikrofala nie psuje DNA -- jedynie podgrzewa)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 34. Data: 2020-07-04 22:55:54
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 29.06.2020 o 10:52, trybun pisze:
    pl...

    > Właśnie klientów chciałem zapytać.
    >
    > Bo to w sumie nie są nadajniki a przekaźniki. To za ich słabą mocą stoją
    > te wszystkie problemy z zasięgiem.

    może nie zwiększyli moc elektryczną końcówki mocy a zysk anten- wtedy
    zarówno gęstość mocy wypromieniowanej jak i poziom odbieranego sygnału
    od telefonów będzie wyższy

    --
    pozdr

    Tomasz