  • 21. Data: 2009-04-26 16:11:34
    Temat: Re: Moje Zadanie donowe PILNE !!!!!
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej S."

    >Kiedys nazywało sie to "albumy", teraz prezentacje.
    >Zawsze duzo tego bylo w szkole - zarówno dawnej jak
    >i terazniejszej. Jaka jest wartosc takich prac mozna
    >by godzinami.
    >
    >Akurat dobrze jest, ze pani wymaga na komputerze.
    >Zbieranie tresci, oprawa graficzna, kolorystyka.
    >Dobra, twórcza zabawa. Wole pomóc w takiej pracy,
    >niz w wyklejaniu gazetki ...
    >
    >Ze w PowerPoincie - no cóz - pewenie to dla Pani synonim.
    >Ale tak naprawde to poza PP nic nie ma.
    >
    >Nie wiem zatem co masz do zarzucenia szkolnym prezentacjom.

    Jeszcze raz, powoli i wyraźnie - gdyby to było na, powiedzmy, biologii,
    nie miał bym jakichś wielkich pretensji. Ot, "zrób prezentację o
    kwiatkach lewego brzegu Warty". Ale to jest wpajanie uczniom na
    przedmiocie "informatyka" (czy jak to się tam obecnie nazywa), że
    komputera należy używać bezmyślnie. I to jest równie głupie, jak uczenie
    na matematyce, które przyciski kalkulatora do czego służą, zamiast
    tłumaczyć czym są działania matematyczne.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ This tagline is umop apisdn
    \ K...@e...eu.org /

  • 22. Data: 2009-04-26 17:03:27
    Od: "d530" <d...@p...com>

    "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> wrote in message

    > Ze w PowerPoincie - no cóz - pewenie to dla Pani synonim.
    > Ale tak naprawde to poza PP nic nie ma.

    Tak naprawdę to jest jeszcze Impress z pakietu Open Office.

    O Freelance nie będę mówił, bo jest mało popularny.

  • 23. Data: 2009-04-26 17:13:48
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Mariusz Kruk" napisał:

> [...]
    > nie miał bym jakichś wielkich pretensji. Ot, "zrób prezentację o
    > kwiatkach lewego brzegu Warty". Ale to jest wpajanie uczniom na

    ...umiejętności tworzenia prezentacji. Bo na jakim innym przedmiocie mają
    się nauczyć, jak to robić? Przecież nie na, powiedzmy, biologii - tam
    nauczycielka zadając zrobienie prezentacji tematycznej zakłada, że dziecko
    opanowało umiejętność używania narzędzi do jej tworzenia na lekcjach do tego
    przeznaczonych. Czyli właśnie informatyce.

    JoteR

  • 24. Data: 2009-04-26 17:24:38
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "JoteR"
> [...]
    >opanowało umiejętność używania narzędzi do jej tworzenia na lekcjach do tego
    >przeznaczonych. Czyli właśnie informatyce.

    Bzdura. To jest właśnie nauka przyciskania klawiszy kalkulatora na
    matematyce.
    Skoro chcą uczyć prezentacji - ok. Nie mam nic przeciwko temu. Niech
    powiedzą _po co_ się robi prezentacje. Niech powiedzą jak wykorzystać
    komputer do tego, żeby uzupełnić coś, co robi się bez komputera. Od tego
    powinien być ten przedmiot, a nie od tego, żeby zastępować instrukcję
    obsługi do jedynego słusznego oprogramowania.

    --
    \------------------------/ ORGAN TRANSPLANTS ARE BEST LEFT TO THE PRO-
    /------------------------\

  • 25. Data: 2009-04-26 21:40:29
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Nowak Andrzej" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Pracujesz w systemie Windows 98. W jaki sposób wykorzystując płytę
    > instalacyjną Windows XP prof. i aktywne połączenie internetowe można
    > sprawdzić czy podzespoły komputera są zgodne z systemem windows?

    A jak się uruchomi instalkę XP pod 98 to nie ma tam pozycji "sprawdź, czy
    twój komputer jest kompatybilny z XP"?

    Feromon

    PS. Idiotyczne zadanie, ktoś już wcześniej wspomniał o zasilaczu niezgodnym
    z Windows....
    No i po co do diabła to aktywne łącze internetowe???

  • 26. Data: 2009-04-26 21:49:57
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Feromon" napisał:

    > No i po co do diabła to aktywne łącze internetowe???

    Żeby zajrzeć do aktualnej HCL? Nie wiem, strzelam.

    JoteR

  • 27. Data: 2009-04-27 05:21:09
    Od: "Jacek S." <o...@f...cy>

    Użytkownik "d530" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    > "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> wrote in message

    A cały wątek ma tyle wspólnego z tematyką grupy, że chyba zaczne zapełniać
    KF'a...
    --
    Jacek S.

  • 28. Data: 2009-04-27 05:45:16
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Mariusz Kruk pisze:

    > Jeszcze raz, powoli i wyraźnie - gdyby to było na, powiedzmy, biologii,

    Jednakowoż nie mówiles na czym, a ze ogólnie nie.
    pozdro
    --
    A S

  • 29. Data: 2009-04-27 07:19:26
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej S."
    >Jednakowoż nie mówiles na czym, a ze ogólnie nie.

    Nie, oczywiście. W dyskusji o nauczaniu "informatyki" w szkole
    oczywiście tak sobie pisałem o lekcjach zupełnie innego przedmiotu.
    Jassssne.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Graph theorists do it discretely.
    `b K...@e...eu.org d'

  • 30. Data: 2009-04-27 07:39:41
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: '...:::WISKOLER:::...'
    Wpis z dnia 26-04-2009:

> [...]
    > znalazłem donos TW *Maciej Bojko*,
    > o treści cytowanej poniżej:

    > Jak to co?
    > Nie opłacasz co miesiąc abonamentu na poprawne wyszukiwanie w internecie
    > poprzez stronę google.pl???
    > Nie wierzę, przeciez każdy zaglądający tutaj (mam na myśli tę grupę news) o
    > tym wie i taki abonament opłaca, w przeciwnym razie przy wyszukiwaniu
    > czegokolwiek poprzez wyżej wspomniana stronę otrzymywałby stosy do niczego
    > nieprzydatnych linków i kupę takich samych do reklam z cyklu przedłużania
    > niektórych części ciał, szczególnie męskich części... ;)

    https://ssl.scroogle.org - silnik google, nie ma reklam, nie ma abonamentu
    :)

    --
    TomaSz.