  • 1. Data: 2010-08-15 23:27:43
    Temat: Moje szutrowanie
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    http://www.youtube.com/watch?v=XjkosO1hu-Yh

    Onboard z treningowego przejazdu.
    Ciqnuecento po remoncie - docieranie silnika ;)

  • 2. Data: 2010-08-16 00:09:42
    Temat: Re: Moje szutrowanie
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=XjkosO1hu-Yh
    >
    > Onboard z treningowego przejazdu.
    > Ciqnuecento po remoncie - docieranie silnika ;)

    raczej zazynanie ;-)
    a gdzie taka traska jest?

  • 3. Data: 2010-08-16 00:18:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz Pyra

    > http://www.youtube.com/watch?v=XjkosO1hu-Yh
    >
    > Onboard z treningowego przejazdu.
    > Ciqnuecento po remoncie - docieranie silnika ;)

    Nieźle jeździsz. ;) A cienki ryczy jakby miał 500 koni. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-08-16 00:26:28
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Kris pisze:

    > raczej zazynanie ;-)

    Przesadzasz - przecież na którejś tam prostej nawet wrzuciłem V i dałem
    mu ostygnąć poniżej 100C :)

    > a gdzie taka traska jest?

    A takie pola w okolicach Lęborka znaleźlismy.
    Fajnie tam jest, bo stosunkowo niewielkimi siłami ludzkimi da się
    obstawić trasę tak żeby nikt się na odcinku nie pojawił.

  • 5. Data: 2010-08-16 02:37:54
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Aug 2010 23:27:43 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Ciqnuecento po remoncie - docieranie silnika ;)

    Fajne.

    Seryjna kosiarka, czy na sterydach? :)

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 6. Data: 2010-08-16 07:13:55
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Tomasz Pyra pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=XjkosO1hu-Yh
    >
    > Onboard z treningowego przejazdu.
    > Ciqnuecento po remoncie - docieranie silnika ;)

    Ladnie, ladnie :)
    Jakie predkosci na prostych?
    Moj SC jka mial silnik 55KM na IV juz nie chcial przyspieszac, wiec Vmax
    ~120.
    Z 75 konnym motorem nie patrzylem, auto od marca w poznaniu stoi :/

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 7. Data: 2010-08-16 08:44:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Aug 2010 00:26:28 +0200, Tomasz Pyra wrote:

    >Przesadzasz - przecież na którejś tam prostej nawet wrzuciłem V i dałem
    >mu ostygnąć poniżej 100C :)

    po uczciwym remoncie nie powinienes go do 100C w ogole doprowadzic :-)

    J.

  • 8. Data: 2010-08-16 09:27:41
    Od: DoQ <p...@g...com>

    J.F. pisze:

    > po uczciwym remoncie nie powinienes go do 100C w ogole doprowadzic :-)

    100C to normalna temperatura pracy niektorych silnikow :)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 9. Data: 2010-08-16 09:40:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Aug 2010 09:27:41 +0200, DoQ wrote:

    >100C to normalna temperatura pracy niektorych silnikow :)

    Jak juz sa dotarte :-)

    J.

  • 10. Data: 2010-08-16 09:43:51
    Od: DoQ <p...@g...com>

    J.F. pisze:

    > Jak juz sa dotarte :-)

    Niech sie przyzwyczaja od maleńkości ;))

    Pozdrawiam
    Paweł