  • 21. Data: 2010-08-17 10:04:24
    Temat: Re: Moje szutrowanie
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Tomasz Pyra pisze:
    > Odnośnie wrażenia, dużą rolę gra kąt patrzenia kamery.
    > Im bardziej szerokokątna, tym większe wrażenie prędkości.
    >
    > No i Ty to sobie jeździsz po szutrowych autostradach, a ja tu mam takie
    > wyjebundy, że na tej najdłuższej prostej kolega wydachował.

    Z innej beczki, dostalem oferte na opony, zaden cymes, ale cena dobra:
    cyt:
    "starych nie mmy ale mogę zaproponować nowe w cenach :
    155/65R13
    Westlake H600 78,00 zł (brutto za szt)
    145/70R13
    Kelly ST 77,00 zł
    135/70R13
    Kormoran Impulser 68 zł (rocznik 2007) "

    Kelly mam na szutry, nieco dociete i sa ok.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl