  • 1. Data: 2010-08-14 07:31:48
    Temat: Monitor LCD 19" 400-500zl
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Witam,

    Musze zakupic monitor 19" w cenie 400-500zl.
    Szukałem troche na allegro, ten monitor ludzie chetnie kupuja
    http://allegro.pl/item1176758197_monitor_lcd_19_sams
    ung_b1930nw_5ms_70_000_1_wwa.html
    Uzywany bedzie glownie do internetu, podlaczony pod 5 letniego kompa :)

    Moze sa lepsze w tej cenie, bede wdzieczny za Wasza pomoc.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-08-14 08:22:35
    Temat: Re: Monitor LCD 19" 400-500zl
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    > Uzywany bedzie glownie do internetu, podlaczony pod 5 letniego kompa :)

    Dobry jak kazdy inny w podobnej cenie - nie ma DVI (choc wbrew temu, co sie
    czasem mowi takie monitory maja bardzo dobry obraz na zlaczu D-Sub, jesli
    tylko masz dobry kabel i karte graficzna z sygnalem o odpowiedniej jakosci),
    matryca TN ze wszystkimi jej cechami, kolory bardzo zywe (do obrobki zdjec
    nie bardzo sie to nadaje), czasem problemy z uzyskaniem dostatecznie niskiej
    jasnosci (ew. po jej zmniejszeniu do minimum kolory staja sie wyprane lub
    zolte), zdarza sie tez, ze taki monitor piszczy, szczegolnie po
    przyciemnieniu. Wada sa tez przyciski dotykowe.
    Generalnie warto - pracuje sie na tym komfortowo. Ale moze warto troche
    dolozyc i kupic cos wiekszego? Carefour ma teraz promocje na Samsunga
    bodajze z serii xx43, 24 cale, niecale 600 zl.

    --
    KILu

  • 3. Data: 2010-08-14 09:22:15
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dolozyc i kupic cos wiekszego? Carefour ma teraz promocje na Samsunga
    > bodajze z serii xx43, 24 cale, niecale 600 zl.

    Zapomnialem napisać że miejsce na monitor jest ograniczone do
    50cm(szerokość). Dlatego szukam max 19" cali.
    Gdybym kupował dla siebie to szukałbym czegoś z HDMI.

    Komputer ma karte graficzną radeon, niestety w tej chwili nie moge sprawdzic
    dokładnie jaką. Zestaw ma okolo 5 lat wiec cudów tam nie ma.
    Warto za 400-500zl szukać czegos z podswietleniem LED? Czy darować sobie i
    brać tego samsunga ?

  • 4. Data: 2010-08-14 09:59:25
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Beny napisał:

    > Komputer ma karte graficzną radeon, niestety w tej chwili nie moge
    > sprawdzic dokładnie jaką. Zestaw ma okolo 5 lat wiec cudów tam nie ma.

    CUDA, to tylko w nvidii. W radeonach, nawet nowych, tego nie ma.

    --
    Jarek